Easy Riders Malossi Sprintrox

Status
Not open for further replies.
Ff updateje over Jubbega, dit is de eerste keer dat ik weer in de buurt ben van mn pc sinds jubbega dus vandaar een paar dagen later :p

We vertrokken 's ochtends om 07:00 uur richting jubbega met de Roxen van mij en Rolf in onze mooie geleende Taliban-strijder wagen 8)

Mijn tegenstander was Dhr Projectx17 met zijn Runner met 20,7pk. Dus dat was wel spannend. De eerste heat verliep voor mij echt slecht, door wat chaos bij de start door onder andere een valse start en die aap die bij de start stond die aan mn arm zat te trekken. Hierdoor vertrok ik veel te laat en stuiterde ik nog 4x omhoog ook. Toen reed ik een tijd van 8,879 met een eindsnelheid van 103,886 km/u.

De tweede heat verliep een stuk beter. Daar kwam ik redelijk goed weg, vloog nog wel even op het achterwiel maar goed. Toen reed ik een tijd van 8,020 seconden met een eindsnelheid van 105,079 km/u.

Daarna nog naar de aftermeeting geweest en daar nog een stuk gevlamd. Was echt een top dag!

Als mensen nog foto's of filmpjes hebben van mij hoor ik dat graag.

hier wat pic's:

Last edited:
hij ging lekker, en je hebt op de aftermeeting ook aardig wat geknald :#
( wie zou je daar tog heen geloodsd hebben :rolleyes: )
volgende keer met gespoten kappen :W

Ding knalde idd erg hard zeg...
Zag er zelfs ongespoten nog wel goed uit :D

En Rolf nog thnx voor de handshoes :W...

Smaranello said:
Ding knalde idd erg hard zeg...
Zag er zelfs ongespoten nog wel goed uit :D

En Rolf nog thnx voor de handshoes :W...

De winterhandschoentjes :p iig beter iets dan niets..

@ Lucas vanaaf bij rolf ff aftertalken.. Ennuh je bent vergeten te zeggen dat jullie roxen bijna op de snelweg hadden gelegen door een lekke band van de aanhanger. +ralf+ Dan had je ws nog meer werk in je kappen gehad :r

hehe ja dat was wel ff schrikken toen we op de snelweg klapband kregen met die aanhanger. Zie je vanavond wel.

Enne die achterkap die moet idd zo goed als opnieuw gemaakt worden, hij is op jubbega op 4 punten gescheurd en de afwerking moest toch nog gebeuren. Maar dat komt voor lelystad allemaal goed. :)

ja man bij mij laat het het carbon ook al los :@ maar daaronder zit dus nog een alu koker?

nu nog ff je zadelhoesje aanpassen, die kapjes opnieuw paiten en hoppa klaar! dikke scoot

kom je ook naar Lint tegen je oude Evo blok rijden :D ?

AeroX-70 said:
haha was jij dat die een schroevendraaier voor me ging halen? :X
en ik bracht em terug :#:o

hij ging lekker, en ik zei dus tegen jullie bij dat Info bord:
"Joooow, wat gaan jullie doen? "
weet ik veel :?
"Ja ga mee dan , aftermeeten 8P"
Okey *D

:# zo ging het 8)

Thunder-rox said:
ja man bij mij laat het het carbon ook al los :@ maar daaronder zit dus nog een alu koker?

nu nog ff je zadelhoesje aanpassen, die kapjes opnieuw paiten en hoppa klaar! dikke scoot

kom je ook naar Lint tegen je oude Evo blok rijden :D ?

Idd het is gewoon een alu demper onder die carbon laag hoor. Prima te polijsten dus. Enne ik wil wel graag naar Lint komen idd, dus als er vervoer te fixen valt ben ik er wel aanwezig met de rox :)

Marcel said:
en ik bracht em terug :#:o

hij ging lekker, en ik zei dus tegen jullie bij dat Info bord:
"Joooow, wat gaan jullie doen? "
weet ik veel :?
"Ja ga mee dan , aftermeeten 8P"
Okey *D

:# zo ging het 8)

idd ja, was wel beter dat we nog ff mee gingen. Zo'n aftermeeting zorgt toch altijd voor de finishing touch van zo'n top dag met scooters 8)

weer ff updateje:

Afgelopen zondag naar Meeting Lint geweest. Was echt weer super gezellig. We zijn met 2 runners en 2 roxen gekomen, Ons vaste groepje :)

Jammer dat ik niet heb kunnen sprinten (ivm kapotte laptop bij de inschrijving kon ik mn hestje niet ophalen)

Wel nog ff op de bank gestaan. Kwam score uit rollen van 18,5pk. Vergeleken met de rest van de scores die die dag vielen was dat nog best hoog *D

Nog 2 fototjes van de meeting onderaan!

----------------------------------------------------------------------

Verder heb ik weer wat nieuwe plannen in mn hoofd die zeer spoedig uitgevoerd gaan worden.

- Voorvork verlagen
- Blok +/- 10cm naar achteren
- Keihin PWK 28mm
- Stage 6 280mm monster disc
- Kappen spuiten

Verder is helaas mn achterkap nu wel heel erg gaan scheuren, ik weet nog niet wat ik daar mee ga doen. Of ik hem weer opnieuw ga maken of dat ik gewoon met andere achterkappen ga rijden.

Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back