Easy Riders Malossi Sprintrox

Status
Not open for further replies.
AeroX-70 said:
@ Wim. als het goed is ben ik rijdend in Drachten ja. Daar het een en ander ff beter afstellen en dan kunnen we een herkansing doen man :)

Yes.. +ralf+

Aprilia_area 51 said:
Neeeeee... kontje moet zo laag mogelijk 8)

lekker lage, lange sprintrox *D

Onderkuip @ 1cm van de grond modus is koewl 8)

Aprilia_area 51 said:
Neeeeee... kontje moet zo laag mogelijk 8)

lekker lage, lange sprintrox *D

totaal geen smaak :L dan komt je buddy ook niet mooi uit, zie de pia sprint aerox.

maar komt denk wel goed

Echt super vet Lucas...

Die kleur van dat frame :love: zo super vet... gaat er super strak uitzien met je kappen denks :*

AeroX-70 said:
@ Wim. als het goed is ben ik rijdend in Drachten ja. Daar het een en ander ff beter afstellen en dan kunnen we een herkansing doen man :)

@ Erwin. het is in het echt Ral 2004. knal oranje dus, en er zit ook nog een laklaag overheen dus in de zon is het echt te fel 8) Wat betreft hoe lang de rox nu is, dat is op die laatste foto best wel gezichtsbedrog. hij is ongeveer 15 centimetertjes langer.

RAL 2004 is cool 8) Heb ik ook en Rooienaar ook al :)
Iedereen dadelijk :P

Ik heb het alleen nog wel in de spuitbus zitten :X

Maar je frampje ziet er aardig Fetch uit :W

ooooi Tim

Gisteravond tot 's avonds laat door gegaan met opbouwen en hij is klaar voor Drachten.

De voorstanders van een hoog kontje kan ik tevreden stellen want dat heeft ie ook gekregen. Dat vind ik zelf namelijk ook gewoon super mooi.

ff wat foto's hoe die er op Drachten bij zal staan:

Last edited:
Ziet er erg vet uit!!! Maar kan je nu nog enigzins veren nu je die voorvork zo veel hebt ingekort?? Of is dat juist de bedoeling? Ziet er verder echt tovv uit +ralf+

zo vandaag naar Drachten geweest. was erg lache, best veel gesprint en veel gewonnen +ralf+

ff wat pic's.

btw. als iemand nog foto's van mn hok heeft, graag posten!

Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back