This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Easy Riders Malossi Sprintrox

Status
Not open for further replies.
Nog even mn grafiekje posten.

Rode en bruine lijnen zijn met de HR2 pijp gezet.
Blauw en zwart met c21.

Klein beetje jammer dat de run met de c21 pas na de 50 km/u is gestart en al zo snel is afgebroken. Maar de grafiek is echt super strak, en dat is te merken op straat ook :W

Gisteren dat hok weer eens mooi zitten bekijken bij rolf thuis, alleen jammer van ducktape-beun-killswitch-knop Paddock is trouwens ook mooi geworden, suc6, hoop dat we binnekort toch nog een keer samen kunnen branden...

die killswitch was een noodoplossing aangezien zijn gewone killswitch die dag kapot ging. Maar nu kan die niet lekker sprinten, hij gaat dan snel uit

Zo, het kappensetje weer eens onder het stof vandaan getrokken en gemonteerd. Want Jubbega staat voor de deur, en aangezien ik in de scooterklasse mee doe ben ik verplicht kapjes gemonteerd te hebben

Helaas lukt het niet meer om ze nog opnieuw te spuiten voor Jubbega maar dat komt daarna wel goed!

ff wat picca's zoals ik zal starten als #45 op 5 mei.

Ik zal er ook zijn, kom ik je wel ff aanmoedigen :W, toffe kappenset zo Ludwig.

Succes iig en ik spreek je snel weer

Lucas kerol

Ziet er allemaal goed uit jonge met mij wil het nog niet echt vlotten maar er zit al wel vooruitgang in, onze afspraak gaat nog wel door he..?! keer sprinten tegen mekaar })

Spreek je wel weer

Massol

-:-

Last edited:
Ey ludwig, kappen zijn zijn echt te bruut, nice ass

Betasten van de kappen vorige week vrijdag met mn lamme hoofd was ook wel leuk,

binnenkort lam bij ons heh.. })

massols

Aai.. zeer strak zo met kapjes...

Ik zal weer even een paar mooie foto's schieten net als vorig jaar op Grou :W

Succes ermee, zie je @ Jubbega

Zo, aangezien het carbon van de c21 demper begon los te laten, heb ik maar besloten om hem te polijsten.

Verder hebben we van de week nog wat getest en ge-oefent voor jubbega. We hadden een stuk van 150meter afgetekent op een lang stuk weg. En met een stopwatch de tijd opgenomen.
Na wat stuntelen om het enigszins aan de grond te houden uiteindelijk toch een tijd van 7,7 seconden gereden. Met complete kappenset en alles erop.

piccie van dempertje:

Ziet er goed uit, hoop voor je dat rond deze tijd rijdt.
Echter moet je wel rekening houden met reactie tijd, blablabla. je weet het wel.

Succes 8)

hey lucas... blijft vette rox..
die wigjes zijn voor paar keer gebruik... lukt niet goed met kunsstof...
lijpe foto trouwens van je op kroegenweb...
grtzz bas

Status
Not open for further replies.