Easy Riders Malossi Sprintrox

Status
Not open for further replies.
Ziet er goed uit...
maybe meet ik je wel zaterdag, samen met Huib.
Moeten we alleen iemand zo gek krijgen die ons weg wil brengen(1:36uur rijden :rolleyes: )

AeroX-70 said:
Omdat mn blokje bij koopmans op de bank zn topvermogen gaf bij 13.600rpm. En dat toerental zit precies in de powerband van deze uitlaat, vandaar dat ik em wil gaan testen op de testbank om te kijken of er meer vermogen mee te scoren is dan met de C21.
Daarna besluit ik welke pijp ik houd van de 2 :)

Btw, de uitlaat moet nog wel ff opgeknapt worden, want zo ziet ie er niet uit :P

/edit dennis was me al voor :*

goed succes dan:D

Vanmiddag boeltje weer in elkaar gekicked. Piaggio HR2 dr onder. staat wel apart 8)

Vlamt ook al flink goed, btje opnieuw wezen afstellen samen met rolf en nog 2 mafketels :)

pica's zeggen meer dan woorden:

Damn ziet er vet uit :P
Heb je op de weg een verschil/verbetering tussen de Hr2 en de C21 gemerkt?
De rox wordt steeds bruter :)

Sven

Nou vooruit dan :p

Mwa toen ik gisterochtend het zaakje testte met de complete c21 afstelling reed het nie echt lekker, kwam niet op toeren en geen wheeliepower meer etc etc. Na wat afstellen reed het al wat beter.
Zo ben ik wat aan blijven klooien met rolletjes en aan het eind van de dag reet het zeker minstens zo goed als met c21 op de weg. Wel voelbaar meer koppel, ding is echt niet aan de grond te houden met die HR2. ondanks RF9,4 :+

Maar we zullen het vanmiddag zien op de bank!

Je achterkap is echt supermooi geworden kerel, heel apart.
Tsja Hr2.. C21 vind ik wel mooier staan maja het gaat uiteindelijk natuurlijk om de prestaties;)
Veel succes op de bank en nu maar hopen dat je over de 20PK knalt :D

Status
Not open for further replies.
Back