This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Easy Riders Malossi Sprintrox

Status
Not open for further replies.
Ik heb vandaag maar mn gele kapjes opgehaald bij Holfg. Zijn in het echt nog mooier

Ook is de Polini Evolution 70cc cilinder onderweg naar hier!

Verder wacht ik nog op mn Tomaselli snelgas van Special-Ark, en op mn TNT stuurtje van Easyparts.

Mn blokje heb ik alweer onder het frame vandaan gehaald om weer lekker op te poetsen. En dan kan ik em straks lekker snel opbouwen met de Evo cilinder.

Hier nog ff nutteloze pic's van mn bling bling gele kapjes

Kheb je kappen in het echt gezien, en dat is NIX bij deze foto's :W

Vooral als hij in de zon ligt, kan je je ogen niet open houden

-----------Update----------

Na een poosje wachten heb ik dan eindelijk mn Polini Evo 70cc cilindertje binnen gekregen. Ding kon ik voor leuk prijsje over nemen en was nog zgan, het enige nadeel is dat het met een pen12 zuiger is en ik een pen10 Hebo asje heb.
Maar dat probleem is ook alweer de wereld uit want de pen12 zuiger gaat naar Bas@Area, die zocht er nog een, en dan bestel ik gewoon een pen10

Verder heb ik een gek gevonden die zijn 1km geteste Mikuni 24 FS wilde ruilen tegen mijn half gare 25mm dello! Hij deed dit omdat hij de 24 niet goed afgesteld kreeg 8P

Dus nu is het setupje bijna compleet, alleen nog een binnenrotort halen. Maar dat doe ik binnekort, dus komt ook wel goed

Pic's
EVO70

Mikuni 24 FS

Leuk spul allemaal8). Nu alleen nog ff die roter halen... En dan blokkie opbouwen. Gaat het nog steeds allemaal door aankomende week?

Jah man, gaat zeker weten door!
We karren zeer binnekort wel ff naar Josje dijkman voor die rotors

Originally posted by AeroX-70
Jah man, gaat zeker weten door!
We karren zeer binnekort wel ff naar Josje dijkman voor die rotors

Ik ga meee echt leuk pret spul bro ga zo door

kijk kijk kijk lucas het word wat

onderhou me sgatje wel goed he (evo70)

heb 2 dagen niet kunnen slapen me evotje is weg :'(

maakt wel filmpje als hij rijdt

Zo ben net terug van een middagje touren met de auto. Ben met Holfg en C.T@Benelli naar Jos Dijkman geweest om een HPI2004 binnenrotor te kopen.
Toen ik daar stond ook maar gelijk een nieuwe polini evo70 pen10 zuiger mee genomen en een Malossi naaldlager

Was wel een lache middag/avondje!

M'n gekochte stuff:

Rotor nog een keer

Foto's zijn beetje verrot want zijn met gare flits genomen :#

Maarja ik heb nu alle spulletjes om een vlammend iets te maken, dus binnekort maar blokje opbouwen!!

Status
Not open for further replies.