This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Easy Riders Jaguar Rox

Status
Not open for further replies.
Rolf@Jaguar said:
Met NX draaide hij 15,5 K+ geloof mss vandaag nog wat testen :)

best kut van het weer nu :(
ben benieuwd.
je moet wel snel ff banken dan :), ben echt wel benieuwd of die ooit nog is over de 20 heen komt, moet eigenlijk wel he :)

mja kom binnekort wel weer xtje kijken, wil jou best wel is een speed zien naaien :D hehe

doei, kusje

NX maakt meer kapot dan je lief is 8)

Zo foto van 1e sucker was 3 runs zonder benzine.. Leiding vanaf me solenoid naar nozzle was losgeschoten

Hoppa speed kan meteen een nieuwe wand gebruiken :X

Foto 2

* filmpje heb ik wel is alleen met een D600 opgenomen en heb dus alleen geluid.. *

Een al geownde sucker met 5 runs met NX..

Foto 3

3 runs met grotere sproeiers, aanschouw het resultaat

Tot slot het bougietje wat dus +- 20 runs heeft meegemaakt :W. Zuiger die er nu inzit leeft nog na dik 8 runs met NX en kleinere sproeiers, alleen het bougietje begaf het

Binnenwerk mist :X...

En niet te vergeten de lege fles 8)

# filmpje heb ik wel is alleen met een D600 opgenomen, heb dus alleen geluid zonder beeld.. iemand? #

Last edited:
Manta said:
Heerlijk, dat knoeien met N20

Ik hoop dat er nog wat vette pk's uit gaan rollen.

Ja dat komt zeker goed... ik laat gewoon steeds 'Het' knopje los omdat het te hard gaat . Het gaat steeds beter kan nu het knopje vanaf +- 40 tot aan 100+ ingedrukt houden. Het enigste probleem is dat me fles nu weer leeg is :W

Dan is de aanschaf van de nx al duur

en dan oook nog is boscrossen met nx en rolf aan het gas dat komt nooit goed.

ik zie je snel rolfus

greetz

he rolf..
knopje al verplaatst..?
en als je video cam nog hebt moet je het zeggen hoor...neem ik hem even mijne vanuit me stage..
doe je voorzichtig..

kus

Laurens

jaja Rolf heeft al genoeg gas aan die zuigertjes gegeven

Maar ik voel ene dikke score aankomen... :~

Status
Not open for further replies.