Easy Riders Jaguar Rox

Status
Not open for further replies.
Hmmm, mischien ook maar is praatje maken :P, kan je me leren hoe je mooie dealtjes maakt :), maja, laten we daar maar over ophouden anders krijg je er weer reacties op.
Wil je dit seizoen wel 's een keer zien vlammen :W, vind hem namelijk echt goed tof.
 
Thnx voor de reactie's :)

Nog ff klein updatje, Bosch waterpompje + 5,5 A accu. Moet alleen nog ff een mooie plekje vinden voor mn accu. Ga hem iig niet in mn buddy doen dus ff kijken of hij nog bij mn accu bakje past :P

attachment.php
 
Hopelijk is dit niet zo'n gatenkaas als die reich pompjes :)

Rolf, ding ziet er vers uit, binnenkort maar weer even meeten...

Btw nog bedankt voor die circlipjes!
 
UPDATE MET NX 8)

Zo ff een tijdje geen Premium meer geweest :), maar goed zit niet stil.. het weer zit alleen ff niet mee!! Eindelijk was het vanmiddag een beetje droog wegdek dus maar meteen rox de schuur uit gehaald en getest met NX nadat het de 1e keer kapot was gelopen omdat mn benzine leiding vanaf de solenoid naar mn nozzle was losgeschoten en zodoende dus puur NX inspoot :X.

Kortom ellende, 2e speed er opgeschroefd en vlammen :W. En ja hoor het loopt perfect!! naarmate ik harder/hoger in toeren kom is het werkelijk te vet voor woorden +ralf+. Er is een filmpje gemaakt dus hoop dat ik die asap er op kan zetten :W

Jullie horen nog van me :P
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top