Easy Riders Jaguar Rox

Status
Not open for further replies.
en hoe zit het met je rotor dan?
niet is stiekem ook denken aan de ouwe vertrouwe gele?

wist btw wel dat je niet zomaar ff kon stoppen :D
blij dat je weer back in bisnis ben :P
 
Zo terug van een weekeind lol,

Het zat me ff allemaal niet mee.. Ik zou het weekeind voor meppel gaan banken, alleen dat ging niet door omdat ik mijn speed nog niet trg had van de sealer. Ah fijn dan toch nog voor meppel cilinder terug, 40min draai tijd later wand er compleet uit gelopen. (zal vanm wel ff foto's plaatsen). Wat doe je dan? cross van lucas dr op 8).

Eenmaal aangekomen in Meppel, beetje afstellen etc, veel sprinten :P en dan de bank op :W. 18,4 pk ! met een te gare cilinder en een 36 hands zuiger :P. Toch op meppel met mn hand van het knopje af kunnen blijven omdat het wel erg jammer zou zijn als ik hem kapot zou laten lopen :P.

Toen de Mac D geownt met de wel bekende groep denk ik zo :X :X.... 's avonds biertje gedronken en zondag naar lely. Ah ja het was een leuke meeting en ik had genoeg gereden dus toch maar ff met NX gevlamt :P. Het was meteen raak na 1 run zuiger weg :P Dit was btw nog steeds de 36hands zuiger van de cross en na de 18.4 pk run etc etc :W na goed tijd voor wat foto's

attachment.php




attachment.php




attachment.php




attachment.php




attachment.php




attachment.php




attachment.php
 
Ik vond deze scoot om de 1 of andere reden zo bruut klinken. Voor zo'n gare cilinder als je zelf zegt wou hij toch nog best vooruit :W.
 
Ziet er echt steeds beter uit Rolf, hoop hem op Jubbega weer tegen te komen. Zijn de kappen ten minste minder gaar dan vorig jaar :D
 
Vette foto's. Tja verkopen. Opzich niet gek als je alweer zuiger 248456 kan aanschaffen 8P.

Maarja erg mooie rox :)
 
uhh hoe bedoel je onderdelen er vanaf halen? Ding zit toch nog helemaal in elkaar zoals het hoort.. En de NX kit verkoopt ie niet hoor. No Way :P

We hadden wel een andere NX kit bij ons op de meeting die te koop is... Maar dat is niet die van rolf zijn scooter.
 
Thnx allemaal,

Ben ook zeker te zien @ jubbega de 25e dit jaar 8)..


BartR. said:
Gave rox!
Vraag me alleen af waarom je de onderdelen zoals NX etc. er weer af hebt gehaald?


Die NX kit die ik bij me had was idd een 2e kit :P, verder komen er wat aanpassingen in de kit zodat het nog beter loopt :W


GROSSIE said:
Verkoopt die d8 ik..


Aan jou toch :+




Lucas said:
uhh hoe bedoel je onderdelen er vanaf halen? Ding zit toch nog helemaal in elkaar zoals het hoort.. En de NX kit verkoopt ie niet hoor. No Way :P

We hadden wel een andere NX kit bij ons op de meeting die te koop is... Maar dat is niet die van rolf zijn scooter.


8)

* Edit *

Nog een aantal dikke foto's :P




De roxen saampjes
attachment.php




Rij nou dooooorrrrr :W
attachment.php




Hier ging ik maahcoo ff vertellen hoe lelijk ie is :P
attachment.php




Laurens je moest wel laggen, kon niet anders :*
attachment.php



ewehem
attachment.php




ewehem 2
attachment.php




Ewehemdri(e)k
attachment.php
 
Last edited:
dat ding liep einde meeting als een diesel 8P

lucas: Rolf, het is vet als je de knop in drukt als ie stationair loopt, dat knallen je keerringen eruit.

helaas schoot je carb eruit inplaats van je keerringen 8P

ding blijft wel vet :W
 
hahaha, vette shit 8)

heeft iemand btw nog meer foto's van mn rox..? d8 dat er nog een aantal op blue-shark stonden, maar mn pc flipt hem hier helaas :?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top