Easy Riders 491 Scooter Special Sprinter

2e <]

Ding gaat er steeds gevaarlijker uitzien -:-

Vind het alleen jammer dat het "neusje" van de bennelie bijna gelijk staat met de voorkant v/d het wiel.

Iedereen gaat massaal voor het strakke voorkantje :P

Vindt het er in deze staat ook beter uit zien met die glaasjes erin.. Misschien met een kleurtje dat het nog veranderd.

Maar de kleur van de kappenset is nog niet helemaal zeker. Een maatje van me werkt bij een autospuiterij en die gaat het regelen. Het leuke is alleen dat als ik de kappen kom brengen, ik zelf in de verfmengkamer samen met hem een kleurtje kan gaan fixen. Momenteel heb ik zwart metallic in gedachten. Misschien nog met een raar tintje erin oid. Maar misschien zie ik daar ter plekke wel iets super vets en dan wordt dat het.

En fluor groene details is wel een feit, heb ook al stickertjes laten maken door Inne :D

brede voorkant komt ook door de lage foto, normaal zal dit denk ik niet erg opvallen.

ik vind hem zeker appart en met het vermogen zal het ook zeker goedkomen.
Tot snel :D

Ziet er nice uit. Zou iig vet zijn zo zwart metalic met fluo groene details.
66kg is ook een mooi gewicht, juist hetzelfde als mijn sprinter :)

Gr Jeroen

Duidelijk staat het beter met alleen de koplampglazen, ik doe het ook zo.. 66kg doe je goed :W, mijne zal niet veel minder wegen dan std gewicht :D

Kga met de massa mee voor optie 2! Kheb voor me eigen benelli wat anders in gedachte maar dat zeg ik lekker niet :P Wat ik eigenlijk nog een beetje mis is een voorspatbord, niet dat een zip spatbord nu zo mooi is maar misschien van een sonicje oid. Suc6 met het spuiten, ben benieuwd!

Back