Izimo SWEETIES!!! 21 February 2007 #261 Wacht het geheel af met kappen erop.. Benelli frame met wielen heb ik nu wel vaak zat gezien hehe :W
Danny Phantom Ja, van tv ja! 22 February 2007 #262 Ziet er goed uit lucas , je sproeiersetje is op de post. Morgen zal je hem wel thuis hebben :*, veel succes met banken
Ziet er goed uit lucas , je sproeiersetje is op de post. Morgen zal je hem wel thuis hebben :*, veel succes met banken
-arthur- Suzuki TL1000R 26 February 2007 #264 ziet er idd vet uit spuiten moet wel lukken binnen een maand toch :X ben benieuwd naar scores, maar dat zal zeker wel goedkomen. greetz
ziet er idd vet uit spuiten moet wel lukken binnen een maand toch :X ben benieuwd naar scores, maar dat zal zeker wel goedkomen. greetz
Tiffie Fred Motoren 26 February 2007 #265 ziet er erg lekker laag uit en het vermogen moet ook wel goedkomen denk ik zo met een eigen testbankhok. Succes verder
ziet er erg lekker laag uit en het vermogen moet ook wel goedkomen denk ik zo met een eigen testbankhok. Succes verder
black-spirit Beun baby beun 26 February 2007 #267 :winner: Ownage . . . ziet er echt VET uit :love: ik w8 al op het eindresultaat ! Doe zo verder .. Grtz Robby
:winner: Ownage . . . ziet er echt VET uit :love: ik w8 al op het eindresultaat ! Doe zo verder .. Grtz Robby
Tom.#86 TKT! 26 February 2007 #268 de achter kant is vet :W. Alleen vind ik de voorkant nog steeds een duikboot
Jordy... Well-Known Member 26 February 2007 #269 ik vind hem ubervet, alleen het bandje wat te smal voor, icm voorkap. Voor de rest echt een super vette en vooral originele scooter
ik vind hem ubervet, alleen het bandje wat te smal voor, icm voorkap. Voor de rest echt een super vette en vooral originele scooter
Stoiben. Zero-Zero 26 February 2007 #270 egt een vet ding erg origineel kleurstellen kwa kap werk (of heb daaroverheen geleze) ding ziet er nog groot uit en weeg dan tog nog nie zoveel erg vet:W
egt een vet ding erg origineel kleurstellen kwa kap werk (of heb daaroverheen geleze) ding ziet er nog groot uit en weeg dan tog nog nie zoveel erg vet:W
Frank "Because racecar" 26 February 2007 #274 Dat verlaagd ziet er erg netjes uit met de rest van de scooter ! Ben benieuwd hoe de kappen qua kleuren worden
Dat verlaagd ziet er erg netjes uit met de rest van de scooter ! Ben benieuwd hoe de kappen qua kleuren worden
Robbert. Well-Known Member 26 February 2007 #276 Vooral die 1e foto :~ Zal denk ik goed meekomen in je klasse met SBO, lekker licht en ook genoeg peekaa
Vooral die 1e foto :~ Zal denk ik goed meekomen in je klasse met SBO, lekker licht en ook genoeg peekaa
Wesley S. DE EMHAER BOY! 26 February 2007 #277 Ziet er zeker bruut uit man 8) Alleen vind ik die voorkant een beetje vaag, maar als er paint op zit zal dit wel anders worden.. Succes.
Ziet er zeker bruut uit man 8) Alleen vind ik die voorkant een beetje vaag, maar als er paint op zit zal dit wel anders worden.. Succes.
ZipSjezer Easy Stuntin 26 February 2007 #278 hij ziet er echt vet uit he, godver. wil em af zien man! check je lotheur
Dirk. Well-Known Member 26 February 2007 #280 Tering tieten wat is dit ding wreed!! Ben benieuwd naar je Score en je lak op de kappen!!! Zie hem wel @ meetings
Tering tieten wat is dit ding wreed!! Ben benieuwd naar je Score en je lak op de kappen!!! Zie hem wel @ meetings