Tom.#86 TKT! 21 February 2007 #241 Ik vind um er echt vetjes uitzien. Wat is eingelijk je streef gewicht? Of staat dat al ergens
Lucas Banken? 21 February 2007 #244 Thnx Streefgewicht is +- 65 kilo.. Dat zou echt netjes zijn aangezien een originele benelli meer dan 85 kilo weegt. Nu nog ff de laatste dingetjes aansluiten en dan van t weekend mezelf op sluiten in het testbank hok :W
Thnx Streefgewicht is +- 65 kilo.. Dat zou echt netjes zijn aangezien een originele benelli meer dan 85 kilo weegt. Nu nog ff de laatste dingetjes aansluiten en dan van t weekend mezelf op sluiten in het testbank hok :W
Wesley S. DE EMHAER BOY! 21 February 2007 #248 Netjes idd Maar komt hier ook een uber vet NX Kitje op ? of ga je gewoon zonder je kit rijden? Maar je straatrox is echt vet Je zal wel veel bekijks hebben omdat hy ook in de scootin staat ? Succes verder.
Netjes idd Maar komt hier ook een uber vet NX Kitje op ? of ga je gewoon zonder je kit rijden? Maar je straatrox is echt vet Je zal wel veel bekijks hebben omdat hy ook in de scootin staat ? Succes verder.
::Michel:: Arrrg, I'm a Pirate 21 February 2007 #249 Je zult wel vaak aangehouden worden met je straat rox denk ik Maar je Benelli ziet er tof uit:W... See you @ Maart8)
Je zult wel vaak aangehouden worden met je straat rox denk ik Maar je Benelli ziet er tof uit:W... See you @ Maart8)
ED-E Well-Known Member 21 February 2007 #250 die scooters van jou zijn ook niks anders dan super he! je benelli word geweldig! dit keer ook weer met NX of nie? GR Edger
die scooters van jou zijn ook niks anders dan super he! je benelli word geweldig! dit keer ook weer met NX of nie? GR Edger
Lucas Banken? 21 February 2007 #251 Bedankt voor de toffe reacties :W De straatrox moet eerdaags nog gekeurd worden voor een kenteken. Die zal in de zomer gaan functioneren als bierkoerier *D En op de benelli komt geen NX meer aangezien een gemonteerde kit die niet bij sprints gebruikt mag worden in mijn ogen zonde is van die 5 extra kilo
Bedankt voor de toffe reacties :W De straatrox moet eerdaags nog gekeurd worden voor een kenteken. Die zal in de zomer gaan functioneren als bierkoerier *D En op de benelli komt geen NX meer aangezien een gemonteerde kit die niet bij sprints gebruikt mag worden in mijn ogen zonde is van die 5 extra kilo
P P3P Well-Known Member 21 February 2007 #252 vette benelli ! ga zo door word echt vet ! tjek mijne ook ff greetzzz
Ruben# RCT Speed & Design 21 February 2007 #253 Erg netjes Lucie Ik zie dat ie evenveel weegt als mijn hok zonder kappen.
[5th]patrick Kraken ? 21 February 2007 #254 tss ja hoor lucas graag gedaan, ik zal nog is wat voor je regelen,
5 [5th]Tom K ''en kornuiten'' 21 February 2007 #255 ja man, we zullen nog is wat voor je regelen ....
MHR D.H. Tuning 21,2 pk runner 21 February 2007 #257 Easy Riders Rolf said: Ja is goed, iets van vakantie of zo Click to expand... Goed plan! Wordt erg nice ouwe! Spreek je loTher! Dennis
Easy Riders Rolf said: Ja is goed, iets van vakantie of zo Click to expand... Goed plan! Wordt erg nice ouwe! Spreek je loTher! Dennis
Lucas Banken? 21 February 2007 #258 Haha bedankt SJON voor het nieuwe zuigertje :* :* :* Enne wat rolf al zegt, dacht dat we deze week die vakantie gingen plannen {! Btw... benelli heeft net zn eerste brulletjes gegeven dus maybe morgen avond al ff op de bank een keer goed open gieren!
Haha bedankt SJON voor het nieuwe zuigertje :* :* :* Enne wat rolf al zegt, dacht dat we deze week die vakantie gingen plannen {! Btw... benelli heeft net zn eerste brulletjes gegeven dus maybe morgen avond al ff op de bank een keer goed open gieren!
5 [5th]Tom K ''en kornuiten'' 21 February 2007 #259 Kan ik er wat aan doen dat deze zakeman het druk heeft met het volstempelen van zijn spaaaarkaart.
Dirk. Well-Known Member 21 February 2007 #260 Ben benieuwd wat je score word Lucas, maar ik heb er tog wel vertrouwen in! ook leuk dat je je ouwe rox voor de straat gebruikt! wat is de setup daarvan? (sorry als ik er over heen lees)
Ben benieuwd wat je score word Lucas, maar ik heb er tog wel vertrouwen in! ook leuk dat je je ouwe rox voor de straat gebruikt! wat is de setup daarvan? (sorry als ik er over heen lees)