DVD Brander

bertusweed2

-BXT- Aerox
Hebben jullie eigenlijk een DVD Brander in je pc'tje ????
Ik wil er graag een en zag hem laatst voor 119 euro

119 euro voor een 4 speed dvd brander

check: http://www.pcconcurrent.nl/N_art_934.html

Het gaat dus om een:

Lite-On LDW-401S

Snelheden

4x DVD+R(W) Schrijven
4x DVD+R(W) Herschrijven
12x DVD Lezen

40x CD-R(W) Schrijven
24x CD-R(W) Herschrijven
40x CD Lezen

Prijs: 119 euro incl. BTW

ben zelf van plan er 1 te kopen, wat raden jullie aan ????

Advertisement - register to remove this

als je al een dvd speler heb (home cinema of zo'n losse) kijk dan eerst ff of die wel DVD+R(W) af kan spelen... Als die alleen DVD-R(W) kan afspelen heeft het namelijk weinig nut, want dan kun je je gebrande DVD's niet afspelen. Op je computer kun je wel alles afspelen. DVD spelers ligt er maar aan, Sommige doen DVD+R, sommige DVD-R, sommige alleen maar origineel... Kweet niet of het belangrijk is in jou geval maar ik dacht ik meld het ff :)

Als je ook console-games wil gaan ''backuppen''(kopieren mag natuurlijk niet) , zou ik er eentje pakken die ook dvd-r aankan, want volgens mij werken de ps2 en de xbox allebei met dvd-r--althans de spellen--

cd branders van Lite-on zijn van erg goeie kwaliteit... hoe dat zit met dvd branders weet ik niet maar zal vast niet verkeerd zijn... ik weet 1 ding, dat die NEC ook goed is...

jelle, hoe kom je erbij dat de Nec's goed zijn ?? De +/- brander van nec heeft iig nog steeds moeite met het branden van - dvd's ...

Ik heb deze week de "Pioneer DVR-A06" gekocht €259,- ook +/- mogelijkheden...

Op dit moment is de A06 toch echt een van de toppers...

Op het ogenblik is er nog geen DVD R standaard vastgelegd. Het beste koop je een brander die alle verschillende brand standaarden ondersteund.

Net zoals dat een aantal jaar gelden VHS won van Betamax ed. :rolleyes:

o sorry Hugo... vriend van me zei dat Nec branders goed waren, en aangezien hij veel met branden enzo bezig is nam ik dus aan dattie wel wist waarie et over had...

Xander heeft gelijk, beter eerst de standaard afwachten...

Koop maar rustig een combobrander, tegenwoordig doet de prijs er niet onder. Maar als je toch jezelf op + gooit, bespaar je de moeite met min media. En dat geld natuurlijk ook andersom.

Chills:

XBOX pakt prima +R media, dacht ik ook dat -R alleen werkte.

Back