dvd brander

Status
Not open for further replies.

Maitre R.

[King of Coke]
Hey,

Ik ben van plan een dvd brander aan te schaffen, nou vroeg ik me af, waar moet ik op letten ? Ik heb er net een gezien voor 99€ in de aanbiending van samsung. Brand aan bijde kanten ofsow ?
Veder was ook de vraag, kan ik dan iedere dvd branden, ook die ik van een vriend leen, of van de videotheek huur ?

Alvast bedankt voor julie reakties, moch dit niet op de goede plek zijn, sorry

Advertisement - register to remove this

Niet op de goede plek, kijk is bovenaan in de GC, daar kun je zulke vragen stellen.

Hiernaast geef ik je de tip ff bij pricewatch te kijken hier: http://www.tweakers.net/pricewatch

99 euro is iets meer dan wat je er gemiddeld voor betaald denk ik. En ja, de meeste dvd's zijn te rippen als je maar de goede software gebruikt enzo.

Beste kan je zorgen dat die DVD-R + en - kan branden, en dat die dual-layer ondersteuning heeft ( ook al zijn die schijfjes duur ).
Dan zit je wel goed, ik heb zelf een NEC.

De NEC ND-3500A is denk ik een goede keus, en nu zelfs in de aanbieding voor maar 87- Euries :D op www.sallandautomatisering.nl :)

mijn sony was 2 jaar geleden 350 euro :/
4 speed, nu heb je 16 speed voor 80 euro ofzo..
je kan gewoon alle schrijfjes branden.
wil je echt alles weten van dvd's branden, divx -> nl ondertitelen -> op dvd zetten
www.doom9.nl of anders mij ff toevoegen op msn.

nec-3500a is idd goeie keus, voor de rest is deze dicht, want dit hoort in het grote pc topic.

Status
Not open for further replies.
Back