Dila tuned speed slider

@ kees : Thanx, misschien later nog maar weghalen/

@niels : Thanx niels, Ja waarschijnlijk ga ik wel met vrachtwagen naar meppel toe. ga don ook zowiezo al ophalen zaterdag.

mazzels
 
@ kees : Thanx, misschien later nog maar weghalen/

@niels : Thanx niels, Ja waarschijnlijk ga ik wel met vrachtwagen naar meppel toe. ga don ook zowiezo al ophalen zaterdag.

mazzels

:W Super bedankt Mark! Ik bel je van de week wel even over hoe en wat. ;)
Slidertje word echt supertof! Zie hem (en jou):p de 12e! :)
 
zit de vrachtwagen al vol of is er nog wel een plekje?:p
Ik probeer optijd gewoon een trekhaak te regelen,kom je de 16e nog?ik wel anders bespreken we het daar nog effe:p nette slide hoor:W
 
@don: komt goed

@justin: dankje man

@speezkees: we rijden zowiezo via friesland denk ik

@ delano: Als ik vrachtwagen heb kan je ook mee, duurt denk wel tijdje voordat vrachtwagen vol zit hoor. En 16 kan ik helaas niet aanwezig zijn.

mazzols
 
ziet er al erg goed uit!

toch zou ik denk voor een zip vorkje gaan met 5spaaks zip velg en schijfje,. ben je van die zware voorvork, velg, band en schijf af ;)

grtz Ken
 
Mooi project, alleen ag de achterkant wel wat hoger;) Maar zie in vorige posts dat dat nog gebeurd:winner:

Ps: Ik denk dat een mono arm zeer vet staat onder een slider!
 
Update 04-06-08

Oke beste lui

Met nog maar een week te gaan tot meppel, moest heb er deze paar dagen dan toch maar van komen. Helaas in deze update geen foto,s maar die komen zo spoedig mogelijk.

Maar er is deze dagen wel een hoop gebeurt. Dirk van dila heeft zijn uiterste best gedaan om nog wat vermogen uit de cilinder te halen, wat hopelijk wel gelukt is. Op een avond ook het hele blok totaal op gebouwd. Toen ook maar gelijk carburateur aangepakt kelk voor gemaakt en af laten draaien. Ben toch maar overgestapt naar OKO 24 mm omdat hij met de mikuni toch niet helemaal lekker liep.

Verders hangt blok nu helemaal goed onder frame. koelslangen enz aangesloten. Ik heb hem vanmiddag al eventjes gestart. Maar liep al naar paar kicken, dus hij dat het tenminste wel. Moet alleen nog goed afgesteld worden. Heb nu nog oude variateur setup er in zitten, alleen nu slipt alleen maar de achterkopping door. Mahja dat is natuurlijk kwestie van afstelllen.

Nogmaals sorry voor de foto's maar ik ga er achteraan.

Tot de volgende update maar weer

gr mark
 
Oke dan hier de beloofde foto update

We hebben er ook maar even een extra radiateur tussen gezet op vertrouwen van dirk. Maar moet eigenlijk nog btj opgeknapt worden.

Foto-JQMFP3MY.jpg


Ook eventjes koeling enz goed aangesloten doormiddel van alu buisje ertussen. Moet alleen ook nog eventjes netjes gemaakt worden.

Foto-XUZWJ63S.jpg


Hier een paar foto's van het blokje helemaal in elkaar en startklaar.

Foto-DMX8SWFA.jpg


Ook maar even binnenroter op foto gezet

Foto-MPRGCO8U.jpg


Tankje van 1 liter gehaald en evenjtes netjes in buddy gemonteerd.

Foto-44DCHIRM.jpg


En als laatste me carburateurtje die overigens heel netjes loopt.

Foto-DTJGRYPY.jpg


Foto-SOJSNVOM.jpg




Wat moet ik nog allemaal moet doen voor meppel:

Heb maar een simpele lijstje gemaakt.

-Alles nog borgen
-Alle bouten nog 1x nadraaien
-Benzinekraan monteren
-Toeren/temperatuur meter aansluiten (moet nog wachten op nippel voor in cilinder)
-Lichte accu zoeken (iemand suggesties?)
-Opvangflesje voor overloop shit maken
-Nog een paar uitlaten testen (met c21,c20 en nog misschien andere uitlaten)

Dit project is mede mogelijk gemaakt door dila tuning & enginering (purmerend)
 
@don: ja gaat helemaal goed komen :)

@harko: vorige seizoen zat ik rond de 19 pk op dila zijn testbank geloof ik maar dat was wel nog met c20 en was toen nog niet zoveel bewerkt.
 
Back
Top