Dila tuned speed slider

@niels: gewoon via delano eerst en daarna via afsluitdijk

@landgraaf: de area is nog steeds in mijn bezit, hangt alleen geen blok meer onder
 
Kleine test update

Gisteravond ben ik gaan testen bij DILA purmerend, voornamelijk uitlaten. Het ging om de C20,C21,C30

We begonnen met de C30 omdat die er vorig jaar ook onderzat, dus dat was een btj het uitgangspunt. Deze liep opzich wel goed maar tot we er de C21 onder hingen. Die gaf zomaar bijna 2 pk meer. Daarna ook nog de C20 getest maar die was helemaal waardeloos, alleen maar een hakkelende grafiek.

Later die avond nog wat op straat lopen afstellen. We zijn alleen naar iets lichtere rollen gegaan. Dus motorisch loopt de slider helemaal goed en moet nu nog 2 daagjes wachten. Vandaag of morgen nog scooter afbouwen en dan kan ie naar meppol toe.

Voor de meeste zal ik jullie wel zien op zondag en voor sommige mensen morgen al.

gegroet mark
 
Last edited:
JAJA ook hier maar weer eens een update en klein verslagje van de sprints in Meppel, Jubbega, en de X-Days.

Te beginnen bij Meppel dan maar, is wel alweer tijd geleden maargoed. Op zaterdag dus samen met delano (hier op forum Project Phamton) samen naar kees (speezkees zijn huis gereden) daar tot in late uurtje in plaatselijk cafe gezeten. Wat overigens super avond was.


Foto-HPW8GPQQ.jpg



Volgende dag vroegop om met zo'n 6 scooters in de vrachtwagen van me werk af te rijden naar meppel. Daar aangekomen alle scooters uitgeladen en gaan aanmelden voor pasje. Wat overigens vrij lang duurde zelfde geldt voor keuring en de sprint zelf. Daardoor ook maar 2x gereden. Maar verders echt top weekend gehad.


Foto-JJJN7OUY.jpg



Hemelvaarts dag op richting jubbega, daar ook 2x gereden waarvan eingenlijk maar 1x omdat bij 1ste heat carburateur op spruitstuk knalde en kickstarterpedaal dol gedraaid was. Eigenlijk nog geluk gehad want me tegenstander viel onderuit op laatste stuk van de baan, dus anders had ik waarschijnlijk recht over hem heen gereden. Hier helaas geen foto's van, maar wel filmpje alleen die komt nog.

Voor de X-DAYS me slider nog maar een btj aangekleed met paar kapjes. Die ik waarschijnlijk toch helemaal ga opknappen en laten spuiten in een mooi kleurtje. Moet alleen nog een andere radiator vinden omdat deze uitsteekt.

Foto-EOGOXN7Y.jpg


Foto-XZFY8PJE.jpg


Vorig weekend nog naar de X-DAYS geweest, daar lekker geoefend aan de start.

Foto-OKHZYIXW.jpg


Foto-Q43DJP7Q.jpg


Voor zoetermeer 22 juni gaat er nog een nieuwe zuiger in dus kunnen we weer een tijdje vooruit. Tot die tijd blijft ie veilig in me schuurtje staan.

tot de volgende keer maar weer
De groeten
 
zeer grote stunt updates'm enthousiast =) verkleidung intressiert me wat je hebt zo met dit alles? sry i speak german and eng. my niederländisch is baaaad !! :D
 
Back
Top