Digicam Topic

Xander, die van jou, wat kost die? En is ie groot? Hij moet handtasje formaat zijn en voor donna bedienbaar....Ze moet er foto's mee gaan maken voor tijdschriften e.d....en die voorbeelden van jou zijn echt TE mooi..

Arne (op Vass's log)
 
Originally posted by Vassago
Xander, die van jou, wat kost die? En is ie groot? Hij moet handtasje formaat zijn en voor donna bedienbaar....Ze moet er foto's mee gaan maken voor tijdschriften e.d....en die voorbeelden van jou zijn echt TE mooi..

Arne (op Vass's log)

Op het ogenblik is hij bij een internet shop 494 Euro. Je wilt niet weten wat hij in een normale fotozaak kost. Ik heb prijzen gezien van 615 Euro! 8P

De afmetingen zijn 87 x 57 x 28 mm (3.4 x 2.2 x 1.1 in). Welke instellings mogelijkheden wil ze hebben? Persoonlijk zijn er een aantal mogelijkheden die ik graag op de IXUS had gezien, maar er niet opzitten. Ik weet dus niet in hoeverre zij professioneel aan de gang wil gaan. Ook donna's kunnen ermee overweg. :P

Owja, naast de Exlim is dit de kleinste digitale camera met de meeste professionele gebruikersmogelijkheden.

Lees anders deze preview even door. Staat alles in wat je wilt weten. http://www.dpreview.com/reviews/canons400/
 
Originally posted by SanderB
Hmja dan misschien toch maar een Sony F717 ofzo... Of een Powershot G5.

Wacht even een aantal maandjes dan. De Sony F828 komt eerdaags uit en heeft erg geile specs.

De G5 zou ik persoonlijk niet doen. Het enige wat verandert is ten opzichte van de G3 is de CCD (4MP --> 5 MP). Helaas zijn de andere componenten niet aangepast. Hierdoor ontstaan er wat rare "artifacts", zoals purple fringing ed. in de foto's. Is een beetje hetzelfde verhaal als S45 --> S50. Lens is hetzelfde alleen de CCD heeft meer beeldpunten.
De G3 presteerd in zowel prijs/kwaliteit en specs/kwaliteit veel beter dan de G5. :)

En toch zou ik op de A828 Wachten. Hij is uberlelijk maar maakt gruwelijke foto's. :P
 
Originally posted by Xander
Op het ogenblik is hij bij een internet shop 494 Euro. Je wilt niet weten wat hij in een normale fotozaak kost. Ik heb prijzen gezien van 615 Euro! 8P

De afmetingen zijn 87 x 57 x 28 mm (3.4 x 2.2 x 1.1 in). Welke instellings mogelijkheden wil ze hebben? Persoonlijk zijn er een aantal mogelijkheden die ik graag op de IXUS had gezien, maar er niet opzitten. Ik weet dus niet in hoeverre zij professioneel aan de gang wil gaan. Ook donna's kunnen ermee overweg. :P

Owja, naast de Exlim is dit de kleinste digitale camera met de meeste professionele gebruikersmogelijkheden.

Lees anders deze preview even door. Staat alles in wat je wilt weten. http://www.dpreview.com/reviews/canons400/

Welke mogelijkheden mis je?
 
Originally posted by Bas@Area
Wat is er voor leuks te krijgen voor zo'n 200 euro ? :)
Ik heb niet echt speciale wensen ofzo....

Of beter gewoon een mooie 2e hands zoeken ?

fuji a202 ofzo en een olympus C--- . Die zijn bij mediamarkt voor rond de 160-170 nu.
 
product_details.asp


sorry dat het zo moet, maar normaal kopieren lukte om de 1 of andere reden niet, dus als je ff copy/paste kan doen, graag

deze digi staat bij de kijkshop, en ik wil weten of die een beetje goed is.. lijkt me wel toch 4 megapixel?

verder 16mb, niet veel, maar ach.. verder staat er niet superveel info bij..

alvast bedankt!

grtz
 
Originally posted by RasteBasta
Toevallig iemand die een goede digi weet voor zo'n 2 á 300 euri?

Canon Powershot A60, maar let er wel op dat er nog accesoires bij moeten. Zoals oplaadbare batterijen, geheugen en tasje.



Originally posted by Miksin' Mike
product_details.asp


sorry dat het zo moet, maar normaal kopieren lukte om de 1 of andere reden niet, dus als je ff copy/paste kan doen, graag

deze digi staat bij de kijkshop, en ik wil weten of die een beetje goed is.. lijkt me wel toch 4 megapixel?

verder 16mb, niet veel, maar ach.. verder staat er niet superveel info bij..

alvast bedankt!

grtz

Als je geld wilt weggooien, geef 't dan gewoon aan mij
 
Weet iemand btw nog een goeie digi voor een lage prijs? Heb eens bij kijkshop gekeken, maar weet niet of het goeie zijn. Ong voor 200 euri.
 
Originally posted by Rikkard
Als je geld wilt weggooien, geef 't dan gewoon aan mij

ej kneusje, als ik om dit soort opmerkingen had gevraagd, had ik t wel gezegd :|

geef is normaal antwoord, ik vraag of die cam wat is..
 
Originally posted by Miksin' Mike
heeft iemand de folder van Dynabyte gezien? daar staat nog een andere Trust camera in, van E179,95 die met 5 megapixel, is die goed?

Ja, heb het ook gezien,

Een van 240 ofzo, een van 179 en een van 139 ofzoiets.

Dingen zagen er allemaal best leuk uit.

Heb alleen van veel mensen gehoord:
You cant trust Trust.

Ook is de kwaliteit van de fotos niet zo denderend is
 
Back
Top