Ik wil er dus binnenkort ook 1 kopen en wilde in de 1e instantie gaan voor de A60, maar nu zie ik dat de HP photosmart 735 niet veel duurder is dan de A60, maar wel 3 megapixels heeft en volgens mij nog een paar handige functies (daarnaast geef ik er een voorkeur aan om niet helemaal met de grote massa mee te lopen
).
De A60 is bewezen goed en heeft 4x AA batterijen en CF geheugen, wat mij een voordeel lijkt, hoewel het SD geheugen vd HP ongeveer net zo duur is als het CF geheugen.
Al weet ik niet zeker of er voor SD geheugen ook USB lezertjes te krijgen zijn ?
Over het algemeen heb ik het nl niet zo op de software die bij camera's zit, ik doe het liever zelf.
Iemand toevallig ervaring met (1 van) beiden ?
Ik geef de voorkeur aan zoveel mogelijk instellingen zodat ik lekker kan experimenteren, daar is het een digicam voor, schiet je lam en pik het goede er uit.
En het is ook wel prettig als ze snel reageren (oftewel: actiefoto's moeten wel enigszins fatsoenlijk kunnen).
Of iemand die nog een alternatief weet rond die prijsklasse (200-275 euro voor de camera) met ongeveer dezelfde functies (minimaal 2 Megapixels, fatsoenlijke lens en mogelijkheid tot filmpjes met video zijn een vereiste).
En Trust oid hoef ik niet, heb ik het niet zo op.