Demo sprint/race Middelharnis ZuidHolland 14aug vrijdag

Via deze weg wil ik alle rijders, organisatie en vrijwilligers bedanken voor de enorme mooie dag! Ik hoop dat jullie het allemaal ook naar je zin hebben gehad, ik iig wel :W
 
Een "beutegeweun" gezellige dag, super sfeer!
publiek was ook weer super enthousiast.

Nu nog wachten op alle mooie foto's, er waren genoeg fotografen iig.

kortom: SUPER!
volgend jaar weer uiteraard.
 
Via deze weg wil ik alle rijders, organisatie en vrijwilligers bedanken voor de enorme mooie dag! Ik hoop dat jullie het allemaal ook naar je zin hebben gehad, ik iig wel :W

was zeker een werelddag al veel meetings mee gemaakt maar deze sloeg alles,mijn ophanging van me uitlaat brak jongens stonden gelijk voor me klaar binne een uurtje was hij alweer gelast zodat ik weer verder kon rijden toppie was dat, bedankt daar voor jongens volgend jaar zeker weer van de partij gr renaldo
 
was zeker een werelddag al veel meetings mee gemaakt maar deze sloeg alles,mijn ophanging van me uitlaat brak jongens stonden gelijk voor me klaar binne een uurtje was hij alweer gelast zodat ik weer verder kon rijden toppie was dat, bedankt daar voor jongens volgend jaar zeker weer van de partij gr renaldo

Was allemaal weer goed geslaagd!

Wil bij deze iedereen bedanken van de organisatie maar ook de rijders die er een mooie dag van hebben gemaakt.

+Niet te vergeten Pieter Smitshoek die gelijk het uitlaatje laste van renaldo en tevens nog iemand kon helpen aan een koelslang.

Blijf het alleen jammer vinden dat het nu al het 3e jaar is dat er bij de ere ronde door sommige zonder helm word gereden en vooral dit soort praktijken vind ik niet op zijn plaats: http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-DTWXF6RW.jpg
 
Helemaal met Pepijn eens, ik hoorde trouwens ook dat die oudjes op de oude motoren ook veel zonder helm reden. Echt bizar, maar goed.

trouwens, Tom, waarom gingen jullie weg voor de ereronde? Ik werd nog ge interviewd door zo'n lokale tv-zender, en toen vroegen ze nog of ik wat vets kon doen tijdens rijden (hun gingen filmen), dus ik zeg nja ik ga niet gek doen ofzo, je moet misschien meer letten op die 2 racerts (want ik had jullie al wel een stoppie en wheelie zien maken etc)
 
Omdat wij geen weet hadden van een ereronde en daar pas op de dag zelf achter kwamen. We moesten om 9 uur weer thuis wezen. Dus dat was wel jammer. Maarja me gaskabel was toch gebroken :+
 
Back
Top