Demo Sprint "GP Middelharnis" 6 augustus 2010

alleen jammer van jouw monster op de testbank (van avatar)

staat een filmpje van op YT

moet je maar ff zoeken op grand prix middelharnis dan zie je nog meer vids van die dag.
 
Vond het ook een leuk dagje :) weer goed vermaakt met de Quist gasten, DDL dudes en nog wat mensen uit de buurt die ik kende :)

Vond het wel jammer dat ik niet heb gereden, maar aan de andere kant maar goed ook met al die drempels haha :p

Geloof dat er binnekort wel foto's verschijnen :) heb meerdere bekenden gezien met een mooie camera :)
 
Was weer een superdagje!

Jammer dat onze ''aftrap'' zip er bij de eerste ronde al geen zin meer in had, mja het bier smaakte ook prima en zo konden we lekker een beetje rondkijken. Wel heeft JobJan nog met het Rt blok een rondje gedaan waar ik leuke beelden van heb aangezien we een GoPro op zijn helm getaped hadden.

Vond het wel jammer dat die jongen met die groene Nrg zo ongelofelijk kansloos deed, geen protectie, stuk met zijn helm half op zijn hoofd. Echt begreep niet waar dat nodig voor was en zo heeft hij iig geen punten gescoord voor volgend jaar, daarbij komt nog dat hij officials uit stond te schelden etc.
Echt gast, beter blijf je volgend jaar thuis zodat je het niet voor de rest verziekt.
 
Het was idd heel erg gaaf, had niet verwacht dat het zo'n groot evenement zou zijn! Volgend jaar hopelijk weer!
 
Wat foto's vanaf Picasa:

IMG_8939.JPG


IMG_8940.JPG


IMG_8938.JPG
 
En nog een flink lang filmpje van de eerste 'heat' :)

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=r0GGW7f_5Ow"]Grand Prix Middelharnis 2011 - Sprintscooters - YouTube[/ame]
 
Even kicken.. I'm sorry :p

Had dus met een GoPro filmpjes gemaakt, los vanuit de hand en op een helm getaped.
Ben nu bezig het filmpje (eindelijk) in elkaar te knallen, heeft iedereen een mooi beeld ervan en GEEN excuus om dit jaar NIET te komen :W
 
Ik ben wel heel kort in beeld hoor :O mijn naam vliegt erdoorheen!! Hahah wel nice opzich Pep!! Ook best beeld eigenlijk voor iets dat vast zit op je helm.
 
Voor zover mij bekend is gaat het gewoon door, afgelopen jaar zijn er geen dingen voorgevallen gelukkig dus zie geen reden waarom niet :)

Dan zou het op 10 Augustus vallen, helaas moet ik het dan wel missen aangezien me maat het een goed idee vond om op die dag te gaan trouwen en ik getuige ben :p lul..
 
Heb ook vernomen dat het doorgaat van insiders ja.

Het gaat ook dit jaar weer door!

Vrijdag 10 augustus is de grote dag.

Mensen die zich kosteloos in willen schrijven graag pm-en naar mij. Vermeld even naam, adres, email adres en type scooter.

Inschrijven betekent ook komen! Dus niet: inschrijven en niet opkomen dagen. :|

Inschrijven kan tot 1e week juni.
 
Back
Top