Demo sprint/race Middelharnis ZuidHolland 14aug vrijdag

Armon

675 Daytona owner
Ik ben nu voor de derde keer door de organisatie van de Middelharnis 'GP-dag' gevraagd of ik met hun mee wilde werken, door een aantal rondes te rijden met snelle scooters. Uiteraard heb ik daarop ingestemd, alleen zoek ik op dit moment nog een 7 a 8 rijders die het ook leuk zouden vinden om een dag met hun scooter te blazen.

Wat moet je er bij voorstellen?
Elk jaar worden er in Middelharnis verschillende thema dagen georganiseerd allen op VRIJDAG!! Dit jaar is er weer een zogenaamde GP-dag. Op deze dag zullen er gedurende de hele dag een aantal sessies gereden worden door respectievelijk formule auto's, karts, motoren, classicers en scooters. De sessies zijn 6 of 12 ronden van 900 meter. De maximumsnelheid is vastgesteld op 90 km/h. Het zijn 3 lange rechte stukken, met voor zover ik weet een paar kleine bochtjes midden door het dorp.
De laatste sessie zal zo ongeveer om 20.00 plaatsvinden. Deze is wel 100% zeker 12 ronden.

Wat wordt er verwacht door de organisatie?
Ten eerste dat we ons gedragen Er mogen geen burn outs gemaakt worden en wheelies zijn ook niet gewenst ivm verzekering. Wordt hier geen gehoor aangegeven, lig je er ook direct uit!!!
De rijders moeten een bromfietscertificaat hebben en of autorijbewijs.
Er wordt ook van de rijders verwacht dat ze op de dag zelf om 10.00 aanwezig zijn voor een brieving over de invulling van de dag. Niet aanwezig bij briefing is niet rijden!

Parkeergelegenheid is er voldoende in de omgeving van de paddock waar wij staan ingedeeld. Organisatie heeft verzekering voor schade aan derden geregeld.

Mochten er mensen interesse in hebben hoor ik dat graag. Liefst wel een beetje toonbare scooter PM me aub je naam adres en email

groeten Armon

Voor meer informatie of een indruk van de dag zelf kan je contact op nemen met mij via dit topic of pm of kijken op www.gpmiddelharnis.nl


Het Maximum aantal rijders is bereikt, er kan dus niet meer worden ingeschreven voor deze dag!
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Verder nog iets, aanmelden kan tot eind juli!!

Bij serieuze interesse graag pm met adres gegevens en rijbewijs nummer..

Oh ja, inschrijven en niet op komen dagen wordt niet op prijs gesteld ivm de vooraf geregelde verzekeringen.
 
lijkt me ook wel lachen, misschien dat ik voor die tijd mn nieuwe speeltje kan installeren, wat iedereen zeker vet gaat vinden (publiek)
even onderzoeken of ik kan die dag
 
kan jou scooter niet 900 meter rijden zonder kapot te gaan?

het is wel leuk om met echt brute scooters te komen, en niet scooters die net 100 halen in ieder geval
 
mijn sprintframe houdt het ook uit hoor, met een paar tussenstops voor het tanken ;)


hahah nouja, zal binnenkort is testen maar als ik volgas een sprint trekt van stilstaand tot 150 meter is die wel erg warm hahah.

Van het weekend ga ik toch rijden, dan maar is testen of die dat red:p
 
Armon, mag ik ook meedoen?
(ik heb nog wel een frame met twee wielen!) +ralf+

Ik kom nog wel even buurten in Middelharnis, succes met de voorbereidingen!
 
hahah nouja, zal binnenkort is testen maar als ik volgas een sprint trekt van stilstaand tot 150 meter is die wel erg warm hahah.

Van het weekend ga ik toch rijden, dan maar is testen of die dat red:p

Daarbij komt nog, dat je maar op 1 recht stuk volgas mag, en daarna twee straten hebt om hem af te laten koelen ivm snelheidsregelement.
 
Armon

Is het ook mogelijk om evt met een stage 6cup zipsp2000 deel tenemen?

[IR]http://i29.photobucket.com/albums/c265/sonic_tuning/SBOVW_1989.jpg[/IR]
 
Tis voor mij toch net iets te ver, of er moet iemand zijn die mij wilt ophalen bij Doetinchem (lees: ligt bij Arnhem)

Zitten er trouwens geen hobbels in of drempels:p anders kom ik met het frame aan de grond:p misschien ook voor andere handig om te weten;)
 
Ik heb inmiddels genoeg aanmeldingen voor deze dag Alvast bedankt jongens!
Verdere info voor de rijders die zich aangemeld hebben volgt per email.

mvg Armon
 
In het programma zie ik kwalificatie, en demo race staan. Wat is het verschil? Ik neem aan dat iedereen steeds mag rijden (niet dat je opeens uit de heat bent, om het zo maar even te noemen :p)

Ik heb zelf trouwens geen snelheidsmeter op mijn scooter, wat als ik achterlig en ik geef even volgas waarbij ik de 90km/h aantik, wordt denk ik niet een groot probleem van gemaakt?

Wel erg balen dat je moet borgen trouwens, maar goed, ik sta wel achter veiligheid
 
Back
Top