This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Dark Evolution Viper

Status
Not open for further replies.
Ziet er zeker netjes uit!
op die paddock na dan

Ik vind de velgen ook mooi staan bij zwarte kappen!

Erg nette foto`s.

Netjes, die vork icm velgen en schijf.(ik heb dezelfde voor)

Goed dat je een ander radje neemt, en als de achterstaaf weg is, gaat die er al heel goed uit zien.

Foto's met je nieuwe cam gemaakt?

Welcome to the d80 club 8)

Jij ook in het bezit van zo'n heerlijk geil apparaat dan Sjoerd? :W

erg netjes bojT

mooi dat grote rad houden kun je nog es rondje toeren

DPR rad heb ik tekoop gezet. Als ik er een goed bod voor kan krijgen gaat hij gewoon weg. Krijg ik het er niet voor, waar ik deels vanuit ga, dan blijft hij gewoon in de schuur.

Thnx voor leuke reacties allemaal! :*

subframe zit tog echt verkeerd hoor die verlenging moet aan de binnenkant bij subframe en daarvoor is een ring bijgeleverd voor dat opstekende randje. of je bouten en moeren kloppen gewoon niet die je erbij gekregen hebt mja hij is wel vet
:W

Ik heb het op deze manier gemonteerd. En alsnog komen de boutjes niet over.
Maar dat is geen punt, heb al langere boutjes liggen.

Attachments

• Kiesler montage.JPG
    23 KB · Views: 437
Goed nieuws!

Heb een leuk bod gehad voor mijn DPR radiateur :W. Deze gaat daarom ook plaats maken voor een andere radiateur met intern reservoir. Morgen gaat hij weg. Later meer over hoe en wat.

Update 3 Juli 2007

Als aller eerste wil ik melden watvoor gigantisch gemis het is dat er geen sleutelruimte meer is in de loods. :X Ik moet het nu doen met een schuurtje van 3x4 meter welke ondertussen ook volstaat met allemaal andere rotzooi.

Op de foto, aan de rechterkant heb ik nog een metertje ruimte om te sleutelen. Wil ik aan de andere kant van de scooter bezig, moet ik deze eerst verplaatsen richting werkbank. 8P

Vandaag bezig geweest met de nieuwe radiateur. Het is een Malossi radje van een Zip SP98 geworden. Na enig passen en meten ging het allemaal net passen. Alleen moest de radiateur gekanteld worden en de ophanging verbouwd.

Ik heb de originele radiateur ophanging van een SR genomen en deze op zo'n manier verbogen dat de vlakke kanten op de horizontale ligger kwamen en de opstaande randen precies aan de montagepunten van de Malossi rad kwamen.

Daarna heb ik de uitstekende randen verbogen zodat de radiateur ook nog geklemd wordt in de ophanging zelf. Conclusie: Een zeer stevige en stabiele constructie. :W

Hoe het er achter de radiateur aan toe is:

Beetje een wazige foto vanwege te weinig licht in de schuur.
* De stukken blauw die je achter de radiateur ziet zijn stukjes tuinslang zodat de radiateur niet direct tegen de ophanging geklemd wordt.

Toen even het hoge TNT stuur er weer op en de kappen monteren.

En de kleine deugniet achter de voorkap.

* Linker zijkap zat niet vast geschroefd. :+

Inmiddels heb ik ook mijn remklauwen en remhendels etc terug van de coater. Hierover maak ik na het weekend wel een update aangezien het spul nog allemaal in elkaar moet.

Nu blijkt dat alles past en alles goed zit kunnen de kappen binnenkort geschuurd worden en richting de spuiter. De plannen en ontwerpen voor de paint liggen al klaar, enige wat nu nog nodig is is een emmer geld. :+

Attachments

• DSC_0254 (Medium).JPG
    51 KB · Views: 4,040
  • DSC_0257 (Medium).JPG
    81.2 KB · Views: 4,044
  • DSC_0262 (Medium).JPG
    98.3 KB · Views: 4,043
  • DSC_0276 (Medium).JPG
    60.8 KB · Views: 4,344
  • DSC_0280 (Medium).JPG
    30.8 KB · Views: 4,255
  • DSC_0243 (Medium).JPG
    67.2 KB · Views: 4,073
hij kijkt lief zullen we hem eens boos maken?

Maar ff om te zeiken ... je mag met alle plezier die sebac veer weer afzweren!Dan mag hij lekker weer hier op de plank komen liggen. Maar ALSJEBLIEFT haal dat verroeste stuk ijzer onder zijn kont vandaan:'(
Spreek Jordy eens aan, die heeft nog iets te koop wat hem HEEL goed zou doen en ook nog eens de juiste lengte ivm je verlenging heeft

Status
Not open for further replies.