Dark Evolution Viper

Status
Not open for further replies.
Waarom ziet het er niet uit Bojt?

Ik vind hem super netjes, de laatste tijd worden er alleen gare sprinters gebouwd.
Toch tof om te zien dat er nog wel mensen zijn die voor de looks gaan, dat snappen mensen tegenwoordig ook niet meer.

Gewoon lekker doorgaan en ik vind hem tof :).
 
Waarom ziet het er niet uit Bojt?

Ik vind hem super netjes, de laatste tijd worden er alleen gare sprinters gebouwd.
Toch tof om te zien dat er nog wel mensen zijn die voor de looks gaan, dat snappen mensen tegenwoordig ook niet meer.

Gewoon lekker doorgaan en ik vind hem tof :).

Thnx man. :)
Ik vind het een zooitje... Verschillende slangen, leidingen die niet netjes lopen, ty-wraps etc. De rest is inderdaad zo netjes mogelijk. Optische plaatje is zoveel mogelijk nieuw.

Vandaag even alle leidingen netjes wegwerken en het killswitch probleem verhelpen. Dan hopen op een makkelijke start. :)
 
Er is een serie verkeerde killswitchen in de omloop. Draadjes omwisselen heeft geen zin. Gewoon een nieuwe kopen en meteen even doormeten, dan weetje zeker of je een goede hebt. ( die verkeerde serie werkt precies andersom, in plaats van dat hij de verbinding verbreekt tussen de 2 draden, maakt hij juist contact wanneer je de dop er af haalt )

Verder net ding
 
Echt nice project zo!! Jmr van het tankje..

Heb nog wel runner olietankje liggen hier.. zo'n rechthoekig/vierkante.. Mag je voor een prikkie hebben, anders gooi ik t weg!

grtz
 
ViperT loopt !

Alleen het goed aansluiten van de killswitch is tot nu toe niet gelukt.
Alle mogelijke manieren geprobeerd behalve uiteraard de plus te onderbreken, want we willen geen gare Eprom/Bobine.
 
Dan doen jullie met z'n tweeen tog echt iets verkeerd, want het kwam gewoon werkend en op origineel bedoelde manier van de brommert af. Als je de plus onderbreekt weet je wel gelijk of die het nu wel of niet doet en daar vliegt je eprom niet gelijk van in de brand heur.
 
Multimeter is doorgemeten door de dealer. Die zou goed moeten werken.
Heb nog een schema'tje gekregen die door meerdere mensen goedgekeurd werd. Morgen weer een dag dus. :)

Het klonk al wel goed zuiver zonder rare dingen. Enige nadeel was dus het uit krijgen. :P
 
Gewoon altijd lekker de tank leeg rijden :W Heb je nog plezier van je scooter ook


Welke Romano pijp is dat eigelijk? Zag het niet zo 1,2,3 staan
 
Klopt denk ik ook. Want heb het vanavond ook al anders aangesloten. (andere draad killswitch gepakt en tussen de bobine / CDI/eprom van massa draad gewisseld) Ook heb ik al van meerdere mensen gehoord dat zij het zelfde hadden met een "verkeerde killswitch".
(wil je trouwens de foto's die je gequote hebt even weghalen? Dankje. :))

Ik kijk nu maar t was al weg. :P Verder succest. :*
 
Dit was niet de update die ik in gedachten had... Maar het zat er aan te komen ... ;(

Ondertussen blijven de rekeningen binnen stromen en heb ik nog altijd geen fatsoenlijke baan gevonden. Het moment is aangebroken dat er keuzes gemaakt moeten worden. De keuze was, de auto verkopen, of de scooter... Hier heb ik niet langer dan een uur over na moeten denken. Vandaar deze laatste paar foto's, die tevens dienen als referentie naar de verkoop pagina, ter afsluiting van dit project.

Mede door de veranderingen die de complete scooter scéne de laatste 2 jaar doorgemaakt heeft is het zonder SBO licentie + tijd om elke meeting af te gaan + de hele gewichts-hype niet interessant genoeg meer voor mij. Aangezien ik beide niet heb en ik dat gezeur om gewicht ook maar lelijk vind staat het complete apparaat alleen maar stof te happen in de garage.

Ik wil iedereen bedanken die mij geholpen heeft met het verkrijgen van onderdelen en voor de leuke reacties in mijn projectpagina.
Dit is voorlopig mijn laatste scooter-project.



attachment.php


attachment.php


attachment.php


attachment.php


attachment.php


attachment.php


attachment.php


attachment.php


attachment.php


attachment.php


attachment.php


attachment.php




Ik laat het project vandaag nog open. Morgen zal er een slotje op komen en rustig afzakken naar een van de laatste pagina's.
 

Attachments

  • DSC_2830 (Large).JPG
    DSC_2830 (Large).JPG
    145.6 KB · Views: 2,741
  • DSC_2831 (Large).JPG
    DSC_2831 (Large).JPG
    130.2 KB · Views: 2,742
  • DSC_2833 (Large).JPG
    DSC_2833 (Large).JPG
    141.5 KB · Views: 2,856
  • DSC_2836 (Large).JPG
    DSC_2836 (Large).JPG
    86.2 KB · Views: 2,419
  • DSC_2837 (Large).JPG
    DSC_2837 (Large).JPG
    103.5 KB · Views: 2,410
  • DSC_2838 (Large).JPG
    DSC_2838 (Large).JPG
    124 KB · Views: 2,406
  • DSC_2839 (Large).JPG
    DSC_2839 (Large).JPG
    75 KB · Views: 2,407
  • DSC_2840 (Large).JPG
    DSC_2840 (Large).JPG
    74 KB · Views: 2,402
  • DSC_2842 (Large).JPG
    DSC_2842 (Large).JPG
    93.5 KB · Views: 2,394
  • DSC_2844 (Large).JPG
    DSC_2844 (Large).JPG
    119.7 KB · Views: 2,406
  • DSC_2847 (Large).JPG
    DSC_2847 (Large).JPG
    132.6 KB · Views: 2,401
  • DSC_2849 (Large).JPG
    DSC_2849 (Large).JPG
    136 KB · Views: 2,719
Erg jammer Bojt...

Het is een mooie SR. Ik snap je punt ook cker. Dat is ook de reden dat ik geen SBO rijd ;)
 
Jammer maar het is idd te begrijpen.
Ik vind dat je toch (onlangs de gewichtshype e.d.) een mooi resultaat hebt gemaakt!
 
Toen ik het forum opende en zag dat er hier was gereageerd dacht ik, eindelijk weer een update! Helaas was het geen update maar een opheffingspost, zonde dat je er niet mee door gaat maar de reden waarom is duidelijk.

Hopleijk kom je nog eens terug met een scooter!
 
Eej Bojt,

Zo zonde dat je ermee stopt heb je project namelijk zo lang in de gate lope houden. En altijd gewacht tot de eerste meeting waarop ik hem zou zien. Maar goed hoop dat ie een goede nieuwe eigenaar treft dan.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top