Dat was het eerste waar ik aan dacht. :X Ik weet het, we zien wel hoe het gaat. Echter was die gebroken piston pen de piston pen van de RMS Racing as. Later met een Evo piston is het wel heel gebleven. Ik rij met een evo zuiger dus ook een evo piston pen... We zullen zien.Nou ik heb kak aan die gewichts hocus pocus, ik wil ook gewoon een mooie scooter om mee te sprinten.
Jij had destijds toch die mooie pen10 ravage? Of was dat iemand anders? Zie je geen deja-vus nou?
Zal eens een retourtje AH filmen.Vers hoor Bojt!
Nu nog de boodschappen ermee doen :W.
Vet blokje idd :W
Misschien is een XSH Twinair (70mm) de oplossing ? Of is dat ook te klein voor je kelk?
Dat was het eerste waar ik aan dacht. :X Ik weet het, we zien wel hoe het gaat. Echter was die gebroken piston pen de piston pen van de RMS Racing as. Later met een Evo piston is het wel heel gebleven. Ik rij met een evo zuiger dus ook een evo piston pen... We zullen zien.
Zal eens een retourtje AH filmen.
Ook te klein.
Jij had destijds toch die mooie pen10 ravage? Of was dat iemand anders? Zie je geen deja-vus nou?
De rest ziet er ook goed uit. Mooi om te zien dat je het allemaal zo netjes afwerkt
Hou ik je aan. Kratje grolsch op mijn rekening! :*Geen dank
Van het weekend ding ff laten lopen BojT.