Erg netjes :W Romano uitlaat zat er toch nog niet op ?
Kwa tankje zou je misschien zelf iets in elkaar kunnen bakken met RVS, of misschien is dit ook te zwaar. (Of het oude vertrouwde karttankje)
Romano uitlaat zit er wel op. Ik hoor niets meer van die gozer wanneer ik hem vraag waar ik de uitlaat heen moet sturen dus ga hier gewoon mee knallen. :+
Qua ander tankje, komt allemaal wel. Eerst hier maar eens mee en dan wanneer ik weer inkomen heb een standaart tank kopen. RVS tankje begin ik niet aan.
Erg mooi allemaal Boj. Over die killswitch... I had t zelfde probleem , ook dat ie alleen functioneerde toen de dop er niet op zat. Ik had een killswitch die fout was gefabriceerd. Omgekeerd. Of je moet die dop er snel op doen als je valt... Lijkt me niet.
Mja , k denk dat jij ook die ' verkeerde ' heb ?
Klopt denk ik ook. Want heb het vanavond ook al anders aangesloten. (andere draad killswitch gepakt en tussen de bobine / CDI/eprom van massa draad gewisseld) Ook heb ik al van meerdere mensen gehoord dat zij het zelfde hadden met een "verkeerde killswitch".
(wil je trouwens de foto's die je gequote hebt even weghalen? Dankje.
)
no offence... mss door te snel aangesloten foutje gemaakt ?
had het laatst ook verder super netjes alles voor elkaar en idd mss nog is kijke hoe tankje kan zitte
Nick
Dus niet verkeerd aangesloten.
Alle mogelijke manieren gehad.
Je kan toch gewoon de 2 draden omwisselen :s ofniet.
Verder over dat tankje.
Dat is een 1,2 liter tank van een speedake :*
Als BojT zijn buddy nu eens niet verzaagt had voor zijn toenmalige dpr radiateur, dan had het er allemaal een stuk strakker uitgezien.
Zeur niet Mikel, zie je niets van terug. (hoop ik)
En anders maar even een standaard buddybak scoren. Zie er vrij weinig problemen om eerlijk te zijn.
Eerst maar eens zorgen dat het allemaal fatsoenlijk loopt en er even lol van hebben.
Dat mag ook wel na bijna een jaar tijd. Heb er tot nu toe alleen maar gezeur mee gehad. :|
Thnx voor de toch nog leuke reply's! Ondanks dat het er gewoon écht nog niet uit ziet.