Dark Evolution Viper

Status
Not open for further replies.
Hmm nee daar hebben we geen rekening mee gehouden, heren.
In ieder geval thnx voor het meedenken.

We zullen het zien als het ding rond kan boeken.

En anders wordt het toch op den duur een omgelast subje + wig etc.

Heb ik wel rekening mee gehouden. Ben er al mee bezig. :*
Qua frame is er genoeg ruimte om de veerweg op te kunnen vangen. Ik heb daarbij ook geen zin om er nóg weer 100+ euro in te pompen om het subframe te laten lassen en een wig + spruitstuk aan te schaffen. Ik heb gister een kleine opsomming gemaakt van de hoeveelheid geld die er in zit en ik schrok me dood. :X

Heb ik wel rekening mee gehouden. Ben er al mee bezig. :*
Qua frame is er genoeg ruimte om de veerweg op te kunnen vangen. Ik heb daarbij ook geen zin om er nóg weer 100+ euro in te pompen om het subframe te laten lassen en een wig + spruitstuk aan te schaffen. Ik heb gister een kleine opsomming gemaakt van de hoeveelheid geld die er in zit en ik schrok me dood. :X

Dat moet je imo nooit doen met hobby's ;)

haha, ik had er al heel wagenpark van kunnen kopen en deze sprinter kost me ook weer klauwen met geld.. Trap em nu maar aan wil weten of die rotor het nog doet. volgens mij was ie kapot.. vandaar de prijs ook:P

:P

Zo... Die voorkant remt als een #@$#. :X Wát een remkracht, echt eng gewoon. :P
De achterkant krijg ik echter niet goed ontlucht. Eerst lekte mijn remklauw als een gek, toen dat opgelost was zat mijn ontluchtingsnippel verstopt. Deze nippel krijg ik er ook op geen manier van af. (mee gecoat) Na even pompen remt het re-de-lijk... Wil ik daarna weer remmen is de complete druk er al weer af. Hier morgen maar eens verder naar kijken.

Mocht het zo zijn dat de remklauw niet meer goed is pleur ik het ding gewoon bij het grof vuil en koop ik een nieuwe.

De voorkant was binnen 2 minuten ontlucht en ready to brake. :W

Huidige stand van zaken.

attachment.php

attachment.php

Zoals het er nu bij staat... Ben écht blij dat er kappen omheen komen. Ziet er echt niet uit zo. :P

Tankje gefixt:
attachment.php

Ook niet de mooiste maar hoop dat je er niets van terug ziet wanneer de kappen er omheen komen.

Alhoewel het vanuit dit standpunt volgensmij wél zichtbaar blijft... :rolleyes:

attachment.php

En tot slot nog een mooie van de geile voorkant. :~

attachment.php

Wat nog te doen:
- Killswitch fixen... Vonkt nu wanneer de dop er NIET op zit. :+
- Benzine kopen
- Starten

Attachments

• DSC_2276 (Large).JPG
    DSC_2276 (Large).JPG
    114.9 KB · Views: 2,462
  • DSC_2278 (Large).JPG
    DSC_2278 (Large).JPG
    110 KB · Views: 2,463
  • DSC_2279 (Large).JPG
    DSC_2279 (Large).JPG
    90.5 KB · Views: 2,456
  • DSC_2280 (Large).JPG
    DSC_2280 (Large).JPG
    69.8 KB · Views: 2,452
  • DSC_2282 (Large).JPG
    DSC_2282 (Large).JPG
    92.8 KB · Views: 2,450
BojT ziet er goed uit man!
Alles zeer netjes afgewerkt, echt strak.

Maar die nissin pompjes he, heb je dan gewoon een setje gehaald van bijv. een racemotor (kawa/honda oid)?
Dus Koppelingshevel (links, als achterrem) en voorremhevel gewoon als voorrem?

Mijn vraag was dus, gebruik jij de koppelingshevel als achter/linkerrem?
Als dat niet zo is, waar heb jij dan een linker radiale rempomp vandaan getoverd? :P

Pm me hier maar over als je wilt :)

Bvd!!

Last edited:
Vet hoor, dat tankje is wel even iets waar ik persoonlijk naar zou kijken voor wat mooiers heb je zon nette machine en zit er zon tankje op :D Klein detail mischien maar de kleine dingen maken de scooter het vaak wel

Erg netjes :W Romano uitlaat zat er toch nog niet op ? :P

Kwa tankje zou je misschien zelf iets in elkaar kunnen bakken met RVS, of misschien is dit ook te zwaar. (Of het oude vertrouwde karttankje)

- Killswitch fixen... Vonkt nu wanneer de dop er NIET op zit. :+

Erg mooi allemaal Boj. Over die killswitch... I had t zelfde probleem , ook dat ie alleen functioneerde toen de dop er niet op zat. Ik had een killswitch die fout was gefabriceerd. Omgekeerd. Of je moet die dop er snel op doen als je valt... Lijkt me niet.

Mja , k denk dat jij ook die ' verkeerde ' heb ?

Last edited by a moderator:
no offence... mss door te snel aangesloten foutje gemaakt ?:p had het laatst ook verder super netjes alles voor elkaar en idd mss nog is kijke hoe tankje kan zitte:)

Nick

Over dat tankje.
Dat is een 1,2 liter tank van een speedake :*

Als BojT zijn buddy nu eens niet verzaagt had voor zijn toenmalige dpr radiateur, dan had het er allemaal een stuk strakker uitgezien.

Last edited:
Erg netjes :W Romano uitlaat zat er toch nog niet op ? :P

Kwa tankje zou je misschien zelf iets in elkaar kunnen bakken met RVS, of misschien is dit ook te zwaar. (Of het oude vertrouwde karttankje)
Romano uitlaat zit er wel op. Ik hoor niets meer van die gozer wanneer ik hem vraag waar ik de uitlaat heen moet sturen dus ga hier gewoon mee knallen. :+

Qua ander tankje, komt allemaal wel. Eerst hier maar eens mee en dan wanneer ik weer inkomen heb een standaart tank kopen. RVS tankje begin ik niet aan.

Erg mooi allemaal Boj. Over die killswitch... I had t zelfde probleem , ook dat ie alleen functioneerde toen de dop er niet op zat. Ik had een killswitch die fout was gefabriceerd. Omgekeerd. Of je moet die dop er snel op doen als je valt... Lijkt me niet.

Mja , k denk dat jij ook die ' verkeerde ' heb ?

Klopt denk ik ook. Want heb het vanavond ook al anders aangesloten. (andere draad killswitch gepakt en tussen de bobine / CDI/eprom van massa draad gewisseld) Ook heb ik al van meerdere mensen gehoord dat zij het zelfde hadden met een "verkeerde killswitch".
(wil je trouwens de foto's die je gequote hebt even weghalen? Dankje. :))

no offence... mss door te snel aangesloten foutje gemaakt ?:p had het laatst ook verder super netjes alles voor elkaar en idd mss nog is kijke hoe tankje kan zitte:)
Nick
Dus niet verkeerd aangesloten. :P Alle mogelijke manieren gehad. :)

Je kan toch gewoon de 2 draden omwisselen :s ofniet.

Verder over dat tankje.
Dat is een 1,2 liter tank van een speedake :*

Als BojT zijn buddy nu eens niet verzaagt had voor zijn toenmalige dpr radiateur, dan had het er allemaal een stuk strakker uitgezien.

Zeur niet Mikel, zie je niets van terug. (hoop ik) :P En anders maar even een standaard buddybak scoren. Zie er vrij weinig problemen om eerlijk te zijn.

Eerst maar eens zorgen dat het allemaal fatsoenlijk loopt en er even lol van hebben. :) Dat mag ook wel na bijna een jaar tijd. Heb er tot nu toe alleen maar gezeur mee gehad. :|

Thnx voor de toch nog leuke reply's! Ondanks dat het er gewoon écht nog niet uit ziet. :D

Status
Not open for further replies.
Back