This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Dark Evolution Viper

Status
Not open for further replies.
Nou ik heb kak aan die gewichts hocus pocus, ik wil ook gewoon een mooie scooter om mee te sprinten.

Jij had destijds toch die mooie pen10 ravage? Of was dat iemand anders? Zie je geen deja-vus nou?
Dat was het eerste waar ik aan dacht. :X Ik weet het, we zien wel hoe het gaat. Echter was die gebroken piston pen de piston pen van de RMS Racing as. Later met een Evo piston is het wel heel gebleven. Ik rij met een evo zuiger dus ook een evo piston pen... We zullen zien.
Vers hoor Bojt!

Nu nog de boodschappen ermee doen :W.
Zal eens een retourtje AH filmen.
Vet blokje idd :W
Misschien is een XSH Twinair (70mm) de oplossing ? Of is dat ook te klein voor je kelk?

Ook te klein.
 

wtf wij hebben een 80 mm kelk van karsemijer en wij krijgen gewoon een twinair 70 mm eom heen hoor je moet hem alleen iets uitlubberen dan werkt het wel

btw vipers blijven vet
 
Mikkel de beunhaas. :+





Goed, vandaag ook weer lekker bezig geweest. Ik heb van Ramon de adapterplaat ontvangen welke nog afgemaakt moest worden.
Gaten boren en M8 tappen. Dit ging (gelukkig) allemaal goed. :W

Remklauw gemonteerd:


Teflon busjes gefixt:


Voorvelg gecentreerd:


Heb hiervoor gewoon de oude KM teller geval van mijn speedfight gebruikt. Niet super mooi, wel effectief. :W

Aan de andere kant een goud kleurig busje.



De carburateur ging ook niet direct passen. Hiervoor zat een stukje frame in de weg. Dat sukje er tussen uit gehaald en een gaatje er boven
voor de gaskabel. Het past allemaal maar NET nu.






Toen ging de achtervelg en de resterende kappen er weer op. Alleen toen ik aan mijn achtervelg draaide hoorde ik een akelig getik.
Ik kan de vertanding zelf niet zijn aangezien die vrij nieuw is. Ik denk dat het een lager is... Daar ben ik niet echt blij mee. ;(
 

Attachments

  • DSC_2252 (Large).JPG
    61.5 KB · Views: 2,344
  • DSC_2253 (Large).JPG
    56.6 KB · Views: 2,344
  • DSC_2260 (Large).JPG
    82.6 KB · Views: 2,341
  • DSC_2261 (Large).JPG
    84.2 KB · Views: 2,336
  • DSC_2263 (Large).JPG
    67 KB · Views: 2,348
  • DSC_2264 (Large).JPG
    74 KB · Views: 2,336
  • DSC_2269 (Large).JPG
    71.9 KB · Views: 2,341
Leuk om te zien dat het gelukt is met de bracket. De oplossing met de teflon bussen is ook erg netjes. Stom dat ik daar nooit aan gedacht heb
De rest ziet er ook goed uit. Mooi om te zien dat je het allemaal zo netjes afwerkt
 
ziet er verzorgt uit bojt

dat probleem hadden wij ook met de viper, schuin, naar voren, naar achter je moet met viper altijd lassen/slijpen

maar het blijven 1 van de vetste scooters

keep up the good shit
 
hey dat blokje kenk...en ja die pro race boekt wel 7,5 is der mee gereden dus komt wel goed veel suc6 dermee en khoop het natuurlijk nog eens te bewonderen
 
ja jongens je moet die mikkel ook niets te boinen geven want dat komt gewoon altijd goed, soms frustrerend maar ja dat heb je met die jongens uit borne he :+

ps: project is nice BojT 9||6
 
De rest ziet er ook goed uit. Mooi om te zien dat je het allemaal zo netjes afwerkt

Alles is strak inderdaad, behalve het frame gedeelte.
Geen dank

Van het weekend ding ff laten lopen BojT.
Hou ik je aan. Kratje grolsch op mijn rekening! :*



@Bjorn: Wat dat betreft had ik beter die EVO kunnen houden. Die had nog een 7.2 gereden. Voor op straat is het meer dan zat. 19/20 PK vind ik goed genoeg. (alhoewel ik dat betwijfel met dit inlaatsetje... We zullen zien. )

Nog trouwens even speciaal voor Ramon:
Bedankt voor de super service. Die beschrijving was écht super handig. Om het dan nog maar niet over de "kosten" te hebben!
Biertje + Hamburger (van Mikkel, dé BBQ-king) hou je van me te goed op een komende meeting! :*
 
Last edited:
ziet er goed uit past maar net nu, alleen als je nou gas geeft en je blok vliegt omhoog zit carb zowat in je frame? of heb je daar al iets op.
 
Status
Not open for further replies.