This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Dark Evolution Viper

Status
Not open for further replies.
Haha wilde je de evo zelf nog testen
Nja jammer dan he's mine

Net projectje, natuurlijk ook niet anders verwacht na de vorige scooters.
Kzie je snel(K)

Update!

Het EVO blokje is de deur uit. Veel Succes ermee Nico0!
Dan komen we nu bij het huidige blok. De setup heeft dus een aantal veranderingen.
De setup is nu als volgt:

- Minarelli Horizontaal EPC Tuned
- Metrakit Pro race 2 EPC Tuned
- Hebo racing p10 krukas
- Volledige Malossi MHR "2005" Overbrenging
- Dellorto VHST 26mm carb aangepast
- 26mm inlaat
- Malossi VL14
- Malossi MHR Eprom binnenrotor
- Malossi 13/44 vertanding icm standaard secundair

Gisteren en vandaag het blokje gemonteerd en alles goed gezet. Hieronder een aantal foto's.

Zoals is te zien ga ik gewoon met een mechanische waterpomp rijden.
Enige puntje van kritiek wat ik tot nu toe heb... Dat filter. :X Wat ik hier mee doe weet ik nog niet.
De kelk is te groot voor een Malossi e13 filter wat ik ook nog heb liggen. De stage6 filters vind ik ook veel te lomp. Daar nog maar even wat voor vinden dus.

Blokje is trouwens niet echt schoon ofzo... Maar daar heb ik best wel schijt aan. :7

Tot slot, een foto van hoe de scooter er momenteel bij staat.

Attachments

• DSC_2233 (Large).JPG
    101.3 KB · Views: 2,347
  • DSC_2236 (Large).JPG
    102.9 KB · Views: 2,348
  • DSC_2240 (Large).JPG
    74.2 KB · Views: 2,335
  • DSC_2242 (Large).JPG
    106.3 KB · Views: 2,322
  • DSC_2243 (Large).JPG
    120.1 KB · Views: 2,334
  • DSC_2245 (Large).JPG
    97 KB · Views: 2,336
jammer dat je dat blok niet even door de straalkast hebt gegooit... (of zat hij al grotendeels in elkaar?)

filter ziet er idd niet uit

GR Edger

jammer dat je dat blok niet even door de straalkast hebt gegooit... (of zat hij al grotendeels in elkaar?)

Krukas zat al gemonteerd dus daar had ik weinig zin in.

Misschien valt het filter wel binnen de onderkappen en zie je er vrij weinig van... Zien we morgen wel. Anders even langs Marco voor een xsh filtertje dat past.

Of ik in oldenzaal ben ligt er volledig aan hoe het gaat met het aansluiten van mijn remmerij. Als dat allemaal goed gaat en het ook daadwerkelijk werkt (wel zo belangrijk :7) ga ik er over nadenken om een aanhangertje te huren.

Mikkel, vrijdag / zaterdag het vervolg. Maar dan in het gezelschap van een groen kratje. :W

Je kan je twinair ook inkorten, dus gewoon veel foam wegsnijden en vervolgends aansluiting er weer oplijmen. Misschien dat hij dan wel achter je kappen past.

Viper word igg goed vet

Ding ziet netjes uit. Lekker "origineel". Niet allemaal van die gaten etc.

PS; Als een SR Stealth tank past. Heb ik er evt nog een liggen.
PM maar bij interesse.

Misschien wel... De afgelopen 4 jaar nog aanwezig geweest op Jubbega. Meestal eindigde dit in bbq'en en bier maar misschien voor de verandering eens een sprintje trekken. Ligt er ook volledig aan hoe het spul vooruit komt.

@ Jordy, je weet dat ik je dankbaar ben. :*
@ Karp, weinig custom scooters nog momenteel. Ik vind het hele gewichtsbesparing gedoe om zo licht mogelijk te zijn voor de SBO sprints maar jammer. Vergelijk de projecten van 3 jaar geleden met de projecten van nu.... Érg jammer als je het mij vraagt.

Nou ik heb kak aan die gewichts hocus pocus, ik wil ook gewoon een mooie scooter om mee te sprinten.

Jij had destijds toch die mooie pen10 ravage? Of was dat iemand anders? Zie je geen deja-vus nou?

Status
Not open for further replies.