Dark Evolution Viper

Status
Not open for further replies.
Erg vet BojT!

Ik vond je oldskool TNT stuur ook erg vet, zeker in combi met de rempompen!
Dit stuurtje is ook netjes!

Succes!

Jullie weten ook echt niet wat jullie willen he... Als ik alle qoutes onder elkaar plak waarin verteld wordt dat ik een ander stuur moet kopen en dat het net lijkt alsof hij opstijgt... Zouden we nu op pagina 18 zitten. :P

Ik vind het niet verkeerd staan, beter dan het vorige zelfs. Mocht het echt niet chill rijden gaat het TNT stuur er wel weer op.

Van het TNT stuur vond ik dat het tever naar voren stak. Dus dat zat ook niet echt super. Dit is niet echt een M-stuur en iets meer naar je toe. Het is niet voor niet "Komfortabel Radfahren". :+

volgens mij zijn er hier heel wat posts "verdwenen"???

dit stuur staat beter als het andere:W EPC stuur is bijna hetzelfde maar dan zwart...

alleen haal dat cheap ass verstevigings ding eraf.

erg vette scooter, van voor is het helemaal een super ding:W

Dat stuurtje ziet er wel beter uit en volgens mij gaat het sturen ook wel soepeler.

Ga je voorwiel eens centreren joh :p

Daar zullen wel wat tellers op komen oid :#.

-:-
Jammer dat DJ me voor was. Ik heb ze al ruim 4 maand liggen maar kwam er nooit aan toe om ze op een fatsoenlijke manier te kunnen plaatsen op mijn stuur. :+

Thnx voor de toffe reacties weer... Erg leuk om te lezen! :W

Kappen ga ik weinig meer aan doen. Duurde verdomd lang voordat ik een fatsoenlijke kappenset had... De kleuren zo vind ik ook wel goed. :)

Thnx voor reacties. :*

Status
Not open for further replies.
Back