En het stuur ook.
Tegenwoordig heeft iedereen een EPC / M-stuur. Vroeger had iedereen OF een standaard stuur met stuurkappen OF een TNT stuur zoals ik nu heb. Toen was het vet...
Ik vind een EPC stuur oid gewoon totaal
niet bij het model scooter passen. Het hoort gewoon niet.
Een stukje draaien doe ik inderdaad nog, "zodat het iets minder vleugelachtig lijkt". Denk zelf ook dat dit mooier is. Heb het nu zo gezet omdat dit de fijnste houding geeft om te rijden.
SBO ga ik niet rijden door verschillende redenen. Scooter is
veel te zwaar en ik zelf ook. De inschrijving vind ik lomp veel geld etc etc. De scooter gaat niet meetingloos zijn, dat zéker niet.Vergeet ook niet dat het gewoon een buurt crosser is, en geen SBO sprint geval dat onder de 7 seconden moet gaan rijden. Ik bouw de scooter op om af en toe lekker een stuk te knallen, hierbij ga ik uit van de fijnste houding om fatsoenlijk te zitten, niet een houding om fatsoenlijk te sprinten.
Er komt een malossi RS24 en de subframe verlenging gaat weg. Dit was ook te zien @ verkoop topics. Het komt allemaal wel goed met dit ding, echter vul ik alles naar eigen idee in. Jullie vinden het stuur niet mooi, ik vind dat het hoort bij een model scooter uit ±1996.
nst-viper-kroes said:
ps owja ik zou die rem potjes eraf sloopen en gewoon boutjes in de slangen drukken staat een stuk netter.
Juist ja, zonder remvloeistof resevoir rijden?
De "rem setup" heb ik juist gekocht omdat ik het vet vind. -:-
@hansieb112: ±€175,- per stuk (nieuwprijs)
@ Kees: Voorspatbord moet nog gespoten worden.
@ Flow: Die groene slangetjes verkleuren nog door de remvloeistof.
De rest, thnx voor de erg leuke reacties!! :W