Dark Evolution Viper

Status
Not open for further replies.
echt een strakke viper, er staan der bij ons thuis ook 5
en die remmen zijn ook mooi maar ik vind dat hertegewei maar niets

groetjes arthur

ps owja ik zou die rem potjes eraf sloopen en gewoon boutjes in de slangen drukken staat een stuk netter.

Last edited:
echt een strakke viper, er staan der bij ons thuis ook 5
en die remmen zijn ook mooi maar ik vind dat hertegewei maar niets

groetjes arthur

ps owja ik zou die rem potjes eraf sloopen en gewoon boutjes in de slangen drukken staat een stuk netter.

Nee man die potjes maken het juist anders dan anders..

En het stuur ook. :)
Tegenwoordig heeft iedereen een EPC / M-stuur. Vroeger had iedereen OF een standaard stuur met stuurkappen OF een TNT stuur zoals ik nu heb. Toen was het vet... :) Ik vind een EPC stuur oid gewoon totaal niet bij het model scooter passen. Het hoort gewoon niet.

Een stukje draaien doe ik inderdaad nog, "zodat het iets minder vleugelachtig lijkt". Denk zelf ook dat dit mooier is. Heb het nu zo gezet omdat dit de fijnste houding geeft om te rijden.

SBO ga ik niet rijden door verschillende redenen. Scooter is veel te zwaar en ik zelf ook. De inschrijving vind ik lomp veel geld etc etc. De scooter gaat niet meetingloos zijn, dat zéker niet.Vergeet ook niet dat het gewoon een buurt crosser is, en geen SBO sprint geval dat onder de 7 seconden moet gaan rijden. Ik bouw de scooter op om af en toe lekker een stuk te knallen, hierbij ga ik uit van de fijnste houding om fatsoenlijk te zitten, niet een houding om fatsoenlijk te sprinten. :)

Er komt een malossi RS24 en de subframe verlenging gaat weg. Dit was ook te zien @ verkoop topics. Het komt allemaal wel goed met dit ding, echter vul ik alles naar eigen idee in. Jullie vinden het stuur niet mooi, ik vind dat het hoort bij een model scooter uit ±1996. :)

nst-viper-kroes said:
Juist ja, zonder remvloeistof resevoir rijden? :rolleyes: De "rem setup" heb ik juist gekocht omdat ik het vet vind. -:-

@hansieb112: ±€175,- per stuk (nieuwprijs)
@ Kees: Voorspatbord moet nog gespoten worden.
@ Flow: Die groene slangetjes verkleuren nog door de remvloeistof. :)
De rest, thnx voor de erg leuke reacties!! :W

Last edited:
precies een scooter naar mijn idee...
lekkere buurtscooter :D

ik kan je maar 1 ding zeggen en dat is gewoon houden zo, rempotjes zijn ubervet alleen groene slangetjes zijn jammer, als deze een andere kleur krijgen staan ze zeker beter :)
voor de rest die fotoshop van hoe je um wou hebben zou ik zeker doen, kvond dit echt ZO bruut staan..

dit is zeer zeker 1 van de betere projecten!!

ik ga um ook zeker spotten op meetings volgend jaar.. dan zie je je oude rempotten ook nog is een x terug ;)

Jullie vinden het stuur niet mooi, ik vind dat het hoort bij een model scooter uit ±1996.

Daar heb je een punt Bojt. het blijft een oldskool viper. heb zelf ook ooit nog eens zo'n ding gehad. (is toen gejat van me)

Ik zeg ietst kantelen en klaar! m-stuur of epc past er idd niet bij....

Ik vind dat je stuur veel te hoog en te ver naar voren staat.
Ik zou geen ander stuur nemen, maar misschien je stuur wat draaien of je clamp aanpassen/vervangen.

ik bn het helemaal met maarten eens stuur is wel vet wij hebben ook op onze staatscooters gewoone tnt op 1 na die heeft een m stuur (wat ook mooi staat en heerlijk rijd op een viper)
maar we hebben allemaal zoon kort klampje (gewoon recht op)
dat staat een stuk beeter

sorry dat ik wat onduidelijk was in me vorige post

groetjes arthur
ps hoop je echt een ker te meten want ik ben en blijf een viper gek

eeeh bojT

Ziet er weer goed uit 8)
erg netjes, zwarte remhendels zien er ook goed uit.

wat voor striping word er nu opgespoten?? of heb ik daar overheen gelezen?

Mvg, Kees

Ik vind het zo ook wel tof opzich... Weet dus nog niet of er een striping op komt. :) Aantal subtiele stickers nog misschien, maar veel meer denk ik niet eigenljik.

Stuurtje / clamp verdiep ik me nog wel een keer in. :)

vind dit persoonlijk echt 1 v/d mooiste scooters die er is!
toch nog steeds tof dat er mensen zijn die ze opbouwen :)

quu stickers zou ik het idd ook niet al te wild houden, gewoon lekker strak en simpel!
succes

Ga mij maar sturen sponsoren. Ik monteer ze wel om te zien of ik gelijk heb of niet. ;) Ik ben niet vanplan om meerdere sturen aan te schaffen alleen omdat anderen denken dat het beter staat.

Ik heb vipers gezien met M-sturen en met EPC sturen maar kan dat niet echt mooi vinden... :rolleyes:

Status
Not open for further replies.
Back