Dark Evolution Viper

Status
Not open for further replies.
Voorlopig nog even niet. Ik begin maandag met mijn nieuwe baan en heb vanmiddag een auto gekocht. Dus het project staat even in een hoekje. Wanneer ik weer tijd en zin heb om er mee verder te gaan zien jullie dat snel genoeg hiero... :P

Thnx voor leuke reacties. :*

@John: Zal ik je mijn rekening gegevens PM'en? ;)

voor een paar euro heb je een M stuur boj..

ik heb deze ook op mn max biaggi, met korte clamp(Geen vooruitstaande)
stuurtje licht dus laag over de kapjes heen..
vooruitstaande clamp zou mischien nog mooier zijn!

voor fotoos pm je maar:)

Velgen 100% zéér zeker niet dat die zwart worden. Deze velgen zijn geil. :love:

M stuur weet ik dat dat een paar euro kost, maar dat staat toch nergens naar. EPC + MTB stuur kosten geld. Dus dat ga ik niet "zomaar even aanschaffen om te zien hoe het staat" :rolleyes:

Zwart gecoat m-stuur zou wel vet staan denk ik.

Het ziet er netjes uit Boj, ik begrijp dat je je velgen niet wil veranderen, maar zwart zou ook supervet zijn denk ik. En beter bij het plaatje passen...

m stuur niet mooi?

check;)
straatscootertje:)
61537_1.jpg

striping EN m stuur:P

groet;)

Bojt heeft gelijk.

M-sturen zijn 9 van de 10 keer lelijk, en voor een buurtcrosser is een gewoon stuur toch wat handiger om mee te sturen, denk je niet?

wat een geneuq om een stuurtje , bojt geeft zelf al aan het zo te houden waarom dan maar door blijven zeuren om een M stuur , wat zowiezo voor geen meter staat op een oldskool viper!

verder zeer netjes ding bojt , mischien goed idee om je rooster in je voorkap zelfde kleur te maken als je velgen?

veel suc6 nog man:)

Boj! Had verwacht te zien dat je de striping erop had zitten, maar zoals hij er nu bij staat is het al erg mooi!:W Kleuren gaan perfect bij elkaar, stuur is precies goed. Weinig meer aandoen denk ik zo!

Lekker Oldskool zo, Vind um goed vet zo!
Jammer dat je geen SBO gaat rijden, maar eht is wel te begrijpen (alhoewel die van mij ook vet zwaar is)

Hoop um toch ooit IRL te zien :)

87cm :D

ben je niet bang dat je dan achter een lantaarnpaal blijft hangen als je door de straat rijd:+

erg vers dit project:) ziet er goed uit:)

Grappig eerst commetaar op de velgen van don (op ze phantom)
Nu krijg je alles 10x zo hard weer terug over een stuur.
Ziet er leuk uit je viper

Hoppa, daar komt weer een emmer modder. :)

Punt 1. Don vond zijn velgen zelf ook nergens naar staan.
Punt 2. Als je gelezen had had je ook gelezen dat ik dit stuur er wel bij vind passen. Dus waar gaat het over? :Z

@ssp rox: Heb het stuur wel liggen, maar was meer sarcasme. :P

Status
Not open for further replies.
Back