Dark Evolution Viper

Status
Not open for further replies.
Zeker wel nette remshizzle :)
snap persoonlijk alleen niet waarom mensen zoveel waarde hechten aan die rempomphendel dingen :P

nee niet erin polyen!

dat spoilertje echt oldschool! doet me denken aan de vipers die in de scootin stonden heel vroeger :P:W

afplakken met ductape dan maar:X:P

najah ik zou dan iniedergeval booskijkers derin maken...

haha jij hebt goeie voorbeelden gezien zeker:winner:

haha, dat spoilertje kun je ook mooi aanpassen!
het frank ook gedaan, stond wel vet,, hij heeft em alleen nooit opgehad :X

ik zou ook booskijkers erin douwe, staat vet, dan blijft het een viper maar toch net iets strakker :W

ik heb nog wel een voorkap met mooie booskijkers voor je :W

ac voorkap met rooster erin gemaakt, bij interesse pm :)

nja verder mooi project, zal volgend jaar zeker nog wel ee nfoto van je vipertje maken :)

groet jeroen :)

Doe alsjeblieft geen booskijkers, dan kijk ik nooit meer in je topic:p

Ik vind het zo gaar om een scooter een gezichtsuitdrukking te geven. Een scooter heeft lichten,geen ogen.

Gewoon lekker strak houden, past het meeste bij je paint etc.

8)

Mikkel had voor mij ook nog een voorspoilertje gevonden. (Waarvan ik nieteens wist dat een SR Viper deze dingen had. :P)

Of ik hem ga monteren weet ik nog niet. Eerst maar eens zien hoe het staat. :)

4q8cs3l.jpg

Thnx Mikkel!! :*

wist niet dat die er waren... dat ding heb ik al een jaar in de kast liggen:P let dan ook eens op;)

tekstuele update 27 November 2007 (met 2 foto'tjes)

Sommige mensen konden het wel in mijn MSN naam lezen. Gisteren stond er "Ik haat maandagen", vandaag stond er "Ik haat dinsdagen. Dit had zo zijn redenen... :P

Gisteren in de auto gestapt en opzoek gegaan naar passende banjo bouten. Ik zocht al geruime tijd nadat de bestelde bouten bij euroscooters niet bleken te passen. Blijkt dus dat er onderling in het schroefdraad bij brembo en grimeca verschil zit. Oké weer wat geleerd... Maar vermeld dit dan ook op je website. :+
Aangezien mijn Nissin rempompen geen van beiden waren, was dat draad óók anders. Via Crazy Arjo nog een tweetal banjo bouten opgestuurd gekregen die vaak voor motoren gebruikt werden. Wederom pasten deze ook niet. :X

Dus toen gisteren (de maandag) maar richting een motorzaak gereden. Kom ik daar, "wij zijn gesloten van 02-11-07 tot 02-01-08 wegens een verbouwing". Oké fijn. Doorrijden richting grotere zaak, "maandags gesloten". :|
Vandaag dus weer naar die ene zaak geweest, 2 mooie aluminium banjo bouten gekocht die er in zouden moeten passen. Enige punt was dat er nieuw draad getapt moest worden aangezien de vorige eigenaar zelf al aan het prutsen was geweest en er 2 verschillende soorten draad in zaten.

Tapsetje gekocht en eens aan de slag gegaan.

JAHOOR, tuurlijk zat die draad er weer niet tussen aangezien het weer een tussenmaat was. :X Dus, zat als ik het was, richting metaal bewerkings bedrijf, rempompen op tafel geflikkerd, banjo bouten ernaast en zei ze me dat pas te maken....
Nieuw draad laten tappen, kop koffie gedronken, 10 euro betaald en klaar. Mijn banjo's passen EINDELIJK. (achteraf gezien had ik dit direct moeten doen, maargoed. "Aldoende leert men". :+)

[ir]http://forum.scooterforum.net/forum/attachment.php?attachmentid=23805&stc=1&d=1196177346[/ir]

[ir]http://forum.scooterforum.net/forum/attachment.php?attachmentid=23806&stc=1&d=1196177346[/ir]

We zijn dus nogsteeds bezig. -:-

Attachments

• Nissin - Nieuw Draad (Large).jpg
    Nissin - Nieuw Draad (Large).jpg
    45.7 KB · Views: 2,490
  • Nissin - Nieuw Draad + banjo (Large).jpg
    Nissin - Nieuw Draad + banjo (Large).jpg
    45.8 KB · Views: 2,491
eigenlijk, had je je rempompen al direct moeten meenemen naar zo'n motorzaak, er zo zijn verschillende bouten, niet normaal meer.

maarja, 10 euro :X

Die banjo bouten zijn wel beter dan scooter banjo bouten. Ik heb er ook 1 (dubbele uiteraard), maar is van een andere kwaliteit van scooters...

Ziet er netjes uit! Maar wat ben je precies van plan met de rest want ik zie ook weer heel veel te koop van je staan.

eigenlijk, had je je rempompen al direct moeten meenemen naar zo'n motorzaak, er zo zijn verschillende bouten, niet normaal meer.

maarja, 10 euro :X

Ik ben geen belg lul... :P Tuurlijk had ik ze mee. :henko:

Daar konden ze uiteindelijk in de werkplaats nog 2 boutjes vinden die zouden moeten passen. Alleen omdat er dan verschillend draad in de rempompen zat ging dit niet helemaal goed. Vandaar dat er nieuw draad in moest.

@ Jordy: Er staat veel tekoop omdat ik werkloos ben. Aangezien ik nog altijd geen baan heb kunnen vinden na het afronden van mijn studie begint het geld op te raken... ;(

Banjo bouten zijn inderdaad erg stevig en van goede kwaliteit. Ook meer dan de helft lichter dan die hebo gevallen.

@Tom: Zeur niet. Ik moest mijn verhaal kwijt. :P

@ John: Vertel mij wat. :+ Maarja, wel leuk.

hey BojT ... heb jij toevallig nog een banjo boutje voor me over? +ralf+

Wanneer kom je langs om nog een zekere gadget op te halen?

Status
Not open for further replies.
Back