Dark Evolution Viper

Status
Not open for further replies.
True, weg met die leeuw :#

he joh, rot op met je zouteloze commentaar :+ :D

bixj000009.jpg

Warmup.jpg

dat is ook aprilia + valt op.

nu stop ik met goede idee en geven :+

Kiijjkkk!!!! :D :D :D nu komt de scooter tot zn recht!
Dit is pas een dikke kleurencombo, ik nou nie meer twijfelen.
Dat witte is de shit :W

ZWART, lmfd!

Maar goed, dat had je zelf al besloten :#. Ding wordt echt heel vet! Enige wat ik jammer vind is het kiesler verlengsetje :).

Is ook erg jammer... Maar wel een erg gemakkelijke manier om het achterwiel een stukje naar achteren te krijgen. :) Er komt nog wel eens een ander subframe. Dit wil ik komend najaar gaan lassen. (Het kiesler geval vind ik er ook niet uitzien om eerlijk te zijn)

Thnx voor reacties wederom.

Prachtig ook weer dit topic... Ondertussen staat dit topic vol met meningen van mensen die allemaal iets anders vinden.

Boj, het is JOUW scooter, dus doe gewoon wat JOU het vetste lijkt, je bouwt em toch voor JEZELF? Of bouw je em voor het forum? :X

No offence verder, maar komop, maak een keuze en ga ervoor. Je weet zelf heus wel wat mooi is :). Het begint er alleen een beetje op te lijken dat je je scooter laat stylen door de mensen hier op het forum, en dát moet je nou dus niet doen...

Just my 2 cents :*

Ikzelf heb allang de keuze gemaakt hoor Erwin. :P Vanaf het begin al.
Ik was nog opzoek naar een goede aanvulling op die keuze, dat is er niet gekomen dus pakken we het eerste idee maar door.

De extra dingen (de leeuw en het witte) heb ik laten doen omdat ik ook wel eens benieuwd was. Maar het heeft in geen geval mijn keuze beïnvloed. (waarom een witte scooter laten spuiten terwijl je topic "Dark Evolution Viper" heet... :rolleyes: )

Vanaf het openen van dit topic was de kleurstelling al bekend. :)

Prachtig ook weer dit topic... Ondertussen staat dit topic vol met meningen van mensen die allemaal iets anders vinden.

Boj, het is JOUW scooter, dus doe gewoon wat JOU het vetste lijkt, je bouwt em toch voor JEZELF? Of bouw je em voor het forum? :X

No offence verder, maar komop, maak een keuze en ga ervoor. Je weet zelf heus wel wat mooi is :). Het begint er alleen een beetje op te lijken dat je je scooter laat stylen door de mensen hier op het forum, en dát moet je nou dus niet doen...

Just my 2 cents :*

Beetje ideeen opdoen van de meningen van anderen is toch niks mis mee ? :)

Precies. :)

Remhendels besteld en gisteren binnen gekregen. :W
De hendels zijn mat zwart... Vind ik absoluut niet verkeerd staan. 8)

attachment.php

attachment.php

Thnx to: CrazyArjo en zijn stageplaats :*

Attachments

• DSC_0263 (Medium).JPG
    DSC_0263 (Medium).JPG
    57.1 KB · Views: 3,947
  • DSC_0264 (Medium).JPG
    DSC_0264 (Medium).JPG
    54.2 KB · Views: 3,621
8)

Mikkel had voor mij ook nog een voorspoilertje gevonden. (Waarvan ik nieteens wist dat een SR Viper deze dingen had. :P)

Of ik hem ga monteren weet ik nog niet. Eerst maar eens zien hoe het staat. :)

4q8cs3l.jpg

Thnx Mikkel!! :*

Status
Not open for further replies.
Back