D.M.T PhantoM... "Straatproject"

Status
Not open for further replies.
Misschien een beetje late reactie :)(kheb je project niet echt gevolgd) maar ik vind je voorkap echt geniaal. :W

Dit is echt 'zinvol' polyesteren, meestal wordt er maar een eind weg gepolyesterd zonder dat het er vaak mooier op wordt. (tis echt een trend)
 
@toppic starter, krijg je je buddy nog wel open? K wou t een tijdje geleden ook al maar toen d8 k ineens dan krijg k 'm nie meer open :p K was t weer vergeten totdat k jouw creatie zag :~ :~ !!

zoals hierboven al gezegd werd, dit is egt ZINVOL plamuren. Ga zo door!! :W
 
Ja het kleine kapje dat aan je zadel vast zit heb ik lost gemaalt en dat stuk plastic weggesneden en nu past alles gewoon,

Op de foto's zit het allemaal niet helemaal goed aangezien ik snel ff foto's heb gemaakt maar ik zal de volgende keer ff goede foto's maken en de kappen er ff opzetten...

kleine update btw:

Heb net een stage 6 schijf besteld.
Me radiateur een kleurtje gegeven.
Andere remhevel aangepast en gepolijst

foto's komen z.s.m
 
Weer kleine update:

Net hebben we ff weer gebeunt @ marks place en ik heb mijn std blok in elkaar gezet zodat ik volgende week eindelijk vervoer heb :p

Morgen wordt btw me achterkap opnieuw gespoten.
Verder ga ik morgen voorpoten, kabelboom en een kvs reservoir halen @ leertouwer en miss loopt zondag dan me std blokje.

Zondag ofzo komen foto's als ik me achterkap terug krijg.
 
Als ik m zie moet ik meteen weer denken aan me oude phantom , die ik af en toe mis.. maar goed , ziet er goed uit ;)
 
Vandaag wat dingetjes besteld @ scootparts o.a:

Nieuw TNT stuurje
Snelgas
Koso toeren/temp teller
Malossi achter rem segmenten

En heel veel van die kleine dingen zoals dopje voor carterolie etc etc
 
Vandaag weer wat slecht nieuws:
Achterkap die gespoten is voor de 2e keer omdat die de eerste keer helemaal erafbladerde, is weer mislukt :|:mad: .

Verder had ik vorige week een bijna nieuwe kabelboom gekocht en een cdi en bobine, maar die zijn dus niet goed oid waardoor ik geen enkel vonkje heb.

En ten slotte is er ook een klein lichtpuntje :) heb me Stage 6 schijf binnen :W
 
ik denk niet dat hij het leuk vindt dat jullie zijn topic kicken... maar hij loopt al een tijdje en vandaag zou hij met de phantom hier thuis langs komen :)

[edit]z'n internet is broken, dus updates zijn er de komende tijd niet
 
Idd me internet is broken en ik zit nu ff te internette met een andere c comuter waarvan een aar letters het niet doen van de toetsenbord :W Veel dingen gekocht waaronder: stuurtje,tomaselli snelgas, koso toerenteller,achterlicht unit (leds) en nog heel veel kleine stuff... verder zijn me velgen heel erg netjes gecoat en hij zit nu in elkaar en hij ziet er echt heel netjes uit binnekort komen er wel wat foto's als mark of zijn broer het wilt doen voor me aangezien me internet het niet doet etc... Ik denk dat hij dit weekend dan toch echt af is voor straatgebruik en ik dus deze maand nog ga beginnen met het snelle blok en als het financieel een beetje mee zit gaat de cilinder naar Twins om max te worden getuned en haal ik een nog een frame erbij voor het snelle blok maar dat duurt nog allemaal wel ff aangezien ik eerst me snelle blok af wil hebben voor ik een frame ga halen etc... let niet op het vage taalgebruik aangezien ik een de p en de enter en nog een aar letters niet kan gebruiken... Dit was het voor deze heer ik hoo dat er gauw images komen te staan ...
 
Hier wat beloofde foto's van de scooter met er snel op geknalde kappen ... onderkap zit er nog niet op aangezien dat nog niet kan omdat de kvs slagen een beetje in de weg zitten ...
 

Attachments

  • DSC00004.JPG
    DSC00004.JPG
    58.6 KB · Views: 621
  • DSC00005.JPG
    DSC00005.JPG
    47.2 KB · Views: 2,164
  • DSC00006.JPG
    DSC00006.JPG
    52.7 KB · Views: 617
ik heb allees en beetje door gelezen
van je 8terlicht enzo spotjes
maar die zitte er zo te zien niet in
en hoe zit het nou met je 8terlicht is die gewoon std
of niet naja heel tof ding:D suc6 ermee
 
ZIet er erg netjes uit kerel. ;)

kleurtje komt btw best wel overeen met mijn kleurtje denk ik, misschien is die van mij net iets meer richting paars.
maar dat zal ik pas zien als ik het heb laten spuiten, verf staat maar beetje thuis.
En ik gebruik het samen met rood. dus hetzelfde zal die cker niet worden

Succes ermee.
 
sprintspeed said:
ik heb allees en beetje door gelezen
van je 8terlicht enzo spotjes
maar die zitte er zo te zien niet in
en hoe zit het nou met je 8terlicht is die gewoon std
of niet naja heel tof ding:D suc6 ermee


Ik heb de kappen er nou zo gewoon opgezet om ff te rijden zodat ik niet elke dag naar school hoef te fietsen maar er moeten nog allemaal aanpassingen komen (rad goed vastzetten, lichten maken en nog wat kleine dingen).

Achterlicht is van een tnt lampje omdat die andere beetje te groot was :p
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top