D.M.T PhantoM... "Straatproject"

Status
Not open for further replies.
erg woest hoor damn vooral die booskijkers doen HARD enige nadeel ik vind de kleur niet mijn smaak

als die helemaal zwart zou zijn zou ik hem echt uber vinden
 
Het leuke was dat hij gister een ongelofelijke dip had en ik vandaag in een keer de goede rolletjes had... hij was in een keer perfect afgesteld...
Jammer dat er al 4 x rollebank de laatste twee weken stond |(
 
Ik weet niet of het heeft geholpen maar ik heb in mijn std blok gootjes gelegt misschien loopt die daarom zo leuk :P

Zometeen komen mark en mert en dan gaan we ff lekker een beetje touren in dit mooie weer
 
Haha, was idd heel erg leuk vanmiddag, lekker getoert en voor de lieve kijkertjes thuis een paar hele mooie fotos geschoten in het glimmende zonnetje +ralf+ Erg mooi, alles glom gewoon.....
 
Naja vandaag een beetje rondgereden in het mooie weer en 2 foto's gemaakt omdat de camera leeg was

Kwam aan het eind van de middag Bas en Rolf tegen op de zip die vonden het waarschijnlijk ook lekker weer :W
 

Attachments

  • DSC00035.JPG
    DSC00035.JPG
    69.3 KB · Views: 412
  • DSC00036.JPG
    DSC00036.JPG
    79.2 KB · Views: 403
Vandaag ff de binnenrotor van mert (kneut) erop geknald om te kijke hoe dat werkte op een std cilinder :W

Loopt wel leuk moet ik toegeven en hij trekt hem met niet al te veel moeite op zijn achterwiel :X

Maar in de mei vakantie gaat die weer helemaal uit elkaar en wordt alles netjes vast gezet etc etc
Filmpje komt btw morgen het is nu al donker en niemand is er bij om de camera vast te houden
 
Last edited:
Ja hier ook wel maar de buren gaan altijd zeiken als ik een keertje door de straat rij en ik heb niemand om te filmen dus gewoon wachten tot morgen
 
filmpje = 9||6 :P, hoe draait dat alles op std cil?
Al een beetje bijgekomen van gisteravond? Weet je trouwens al waarom je zo ineens "2 kilowattt" begon te schreeuwen :P. Raaccee bougie, je weet tochh
 
Ja liep zaterdag nacht een beetje uit de hand in de cardi..

Maar ik zit er aan te denken om een comlete overange te kopen en kijken hoe dat rijdt of evt eerst lenen als mark dat goed vind ...:W
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top