D.M.T PhantoM... "Straatproject"

Status
Not open for further replies.
Davor had weer eens niets te doen, tja, dan ga je je rempotjes bruut make! Hier het resultaat!:)

pict1334r8ea.jpg


Best geslaagt toch?
 
davor_88 said:
het past wel alleen ikhad me buddy er snel op gedaan want ik moet eerst me buddy vast maken en dan pas die 8erkap erop dan past alles wel gewoon ...

ja dat weet ik...dat bedoelde ik ook niet...Bij mij paste het ook precies goed...maar omdat je het achterklepje van het zadel hebt gesplitst, krijg je toch nog een klein spleetje dichtbij je "buddybak-slot"..althans bij mij dan haha :X

Maar goed..hij zit strak in de lak en ziet er echt goed uit +ralf+
Een phantom is en blijft toch 1 van de vetste scooters om te stylen -:-
 
Bo RoCkHeAd said:
ja dat weet ik...dat bedoelde ik ook niet...Bij mij paste het ook precies goed...maar omdat je het achterklepje van het zadel hebt gesplitst, krijg je toch nog een klein spleetje dichtbij je "buddybak-slot"..althans bij mij dan haha :X

Maar goed..hij zit strak in de lak en ziet er echt goed uit +ralf+
Een phantom is en blijft toch 1 van de vetste scooters om te stylen -:-

ahaa ik weet wat je bedoeld klopt idd misschien valt er nog wat op te verzinnen ik zie wel...
 
zeer geslaagt maar als je nix te doen heb wil je dan a.u.b foto maken van je 8terlicht hoe je dat doet :P nou suc6 hoor het van je het ziet er igg al zeer mooi uit ga zo door :* nog en idd voor je misschien :*

stuur1to.png
 
Last edited:
Tering kan je alsjeblieft een keer opdonderen... sowieso post eens een keer niet meer... en ALS je het doet... doe het dan één keer!!! :|
 
Ap. said:
Tering kan je alsjeblieft een keer opdonderen... sowieso post eens een keer niet meer... en ALS je het doet... doe het dan één keer!!! :|


doe ff normaal piet... laat die jongen lekker reageren ik heb er iig geen last van.

@sr.new.style

leuk idee maar als ik overal de helft van polijst en goud spuit wordt het een beetje te .. ik ga nog alleen me voorpoten polijsten en een beetje spuiten en me remblauw en verder niets denk ik ...

Vandaag maar eens eerst beginnen aan het polijsten van me remhevel en hem een stukje korter maken..
 
heb besloten om dat witte blok wat dus std zou blijven te gebruiken voor mijn snelle blok omdat dat blok helemaal mooi was zonder butsen etc en het andere blok wordt dus std... overgens wordt dat witte blok dus gestraald en gepareld en het std blok zou best een goud kleurtje kunnen krijgen ...

verder heb ik net een aanbieding gekregen voor spaakvelgen dus ik hoop dat ik die krijg...
 
kleine update:

heb vandaag mijn remhevel gepolijst en heb dat kleine bolletje aan het uiteinde eraf gehaald en netjes rond gefijld en er gaten in geboord en uiteraard netjes laten verzinken

helaas heb ik er geen foto van aangezien mijn cam het niet doet:@
dus morgen pas foto's ervan...
 
Eindelijk zeg :P
Post die achterkap ook ff ...

@Kuit
"betaal wel mee", gewoon hele nieuwe voorkap aan mark betale want die zip is niet meer van mij sinds vandaag :D
 
davor_88 said:
Kuit vind het leuk om een wheely tegen mij zip te maken maar hij had al 2 bier op :P dus dat ging beetje mis 8P
2 amsterdam is grootjes ja :+

davor_88 said:
Eindelijk zeg :P
Post die achterkap ook ff ...
Welke bedoel je; die foto heb ik niet.. :X Misschien op de camera...
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top