D.M.T PhantoM... "Straatproject"

Status
Not open for further replies.
Ap. said:
koopmans uitverkocht... en deze zaak wou ik een keer naartoe; eerste zaak die ook echt aardig & sociaal is; ff de hele werkplaats bekeken enz... Bij euroscooters wist ik het niet..
En over de stage6 mina; ik heb idd een runner, maar dit wordt een mina project, eerst onderdelen kopen etc en dan een project aanmaken hier...
Ik kom erachter dat jij dus gerard bent? :X

Ja ik ben gerard...
Jij toch uuh Arjen Pieter k heb nog bij jouw in de klas gezeten..:D
Mjah dat projectje zie ik dan wel..
Mjah geselly toch dan btje babbelen daaro..:P
 
Vandaag besloten om alles binnekort naar 3BR te sturen om me carters en cilinder te laten tunen (stage 3) .
En me camera moet opgeladen worden dus ik kan nog geen foto's posten van me kappen:(
 
davor_88 said:
Vandaag besloten om alles binnekort naar 3BR te sturen om me carters en cilinder te laten tunen (stage 3) .
En me camera moet opgeladen worden dus ik kan nog geen foto's posten van me kappen:(

nu nog steeds 8) :* suc6 :p
 
k*t cam doet weer eens vet vaak als ik foto's probeer up te loaden loopt me hele pc vast maja ik vraag wel of mark vanaaf zijn cam meeneemt zodat ik eidelijk foto's kan posten ...
 
davor_88 said:
k*t cam doet weer eens vet vaak als ik foto's probeer up te loaden loopt me hele pc vast maja ik vraag wel of mark vanaaf zijn cam meeneemt zodat ik eidelijk foto's kan posten ...

oke man
dammnn je plaatje
<<--die booskijkes zeer zeer uberbruut :*
echt respect voor jou man 8) ik kan bijna niet w8te op je foto,s
hoop vanaaf nog ;) (W)

seeya
 
Sr said:
oke man
dammnn je plaatje
<<--die booskijkes zeer zeer uberbruut :*
echt respect voor jou man 8) ik kan bijna niet w8te op je foto,s
hoop vanaaf nog ;) (W)

seeya

kijk ik begrijp dat je dit projekt mooi vind ;) maar 7x in 1 topic reageren vind ik iets teveel van het goede als je niets nuttigs toe te voegen hebt ok?
verder komen er vanaaf foto's van de kappen!! +ralf+ +ralf+
 
eindelijk foto's van me kappen en nog meer dingen:

achterkap:
achterkant9gw.jpg

voorkap:
voorkap4kx.jpg

nog een:
voorkap29xw.jpg

underseat met wat stof:
underseat2yo.jpg

spatbord:
spatbord6zd.jpg

Verder heb ik een remsysteem gekocht omdat mijne niet meer helemaal goed was:
remsysteem2fx.jpg

en zoals jullie al zagen heb ik ook een stage6 gekocht nog ff een fototje van:
stage64sm.jpg

Binnenkop ff licht gepolijst omdat ik niets te doen had vandaag:
binnenkop9bg.jpg

En aangezien me scooter ook voor straat wordt gebruikt heb ik nog halogeen lampjes gekocht die komen ipv knipperlichten:
halogeenspots0dg.jpg
 
tog nog 1 vraag :P
heb je nog en foto van je 8terlicht ik snap dat niet percies hoe je dat gemaakt heb of heb ik ernges over heen gelezen ? je je stage 6 ziet er ook goed uit en je kappen :~ 8) suc6 met je blok straal/polijst hem net zoals je velgen suc6 ziet er P,I,M,P uit ;)
 
haha sorry camera is weer weg :P maak de volgende keer wel want de 8erkap is mislukt met het spuiten die wordt deze week opnieuw gespoten en dan zal ik ook ff een foto maken van hoe me achterlicht eruit komt te zien ...

owja @ Sr,,New,,styl

dit blok is me straat blok die blijft wit en het schiet me nu te binnen dat ik vergeten ben om een foto van me andere blok te maken ...
die wordt zaterdag door mezelf gestraald en daarna wordt die geparelt..
 
OMG als dat van dezelfde spuiter vandaan komt dan zit k goed :~
Uber gedaan ook met die booskijkers enzo, en die stage 6 wil ook wel vlammen denks
L2terzz
 
ziet er zeer netjes uit die achterkap!
Mooi gedaan!
Alleen wat ik jammer vind is dat het zadeltje niet zo mooi aansluit op de achterkap...nu de achterkap 1 geheel is..Had ik ook namelijk :+

Maar voor de rest.. {! zeker vet!
 
Bo RoCkHeAd said:
ziet er zeer netjes uit die achterkap!
Mooi gedaan!
Alleen wat ik jammer vind is dat het zadeltje niet zo mooi aansluit op de achterkap...nu de achterkap 1 geheel is..Had ik ook namelijk :+

Maar voor de rest.. {! zeker vet!

het past wel alleen ikhad me buddy er snel op gedaan want ik moet eerst me buddy vast maken en dan pas die 8erkap erop dan past alles wel gewoon ...
 
Ziet er heel nice uit dave, op de foto lijkt het heel netjes. Met compressor of met de hand gespoten? Leuk gelukt iig :) is het alleen geen tof idee om het voorspatbordje van een firefox oid te pakken? phantom heeft zo'n LOG ding ;)

Latorr!!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top