Custom rox 2005*

Update 01-06-05

Zo , 2 daagjes later zijn we weer ( en dus ook weer 2 daagjes dichter bij damwoude :D jeuj ! )

Heb weer wat leuk spul in mijn bezit weten te krijgen ! Het volgende ;

- Bracking zwevende remschijf
- Rode carterkap boutjes
- Killswitch
- Evo pakkingsetje ( altijd handig , een reserve setje )
- Radiateurtje van een Piaggio Zip SP !

En ja , zoals je gewend bent,, heb ik er ook weer pics van ;

Schijfje

Boutjes

Evo pakkinge

Switchkill :P

En mijn extra koeling , het Zip radiateurtje !:)

Dat was mijn bijdrage aan foto's dit keer ;)..

Filmpje..
Gister hebben we ff een filmpje gemaakt ,, hier in de straat. Alleen het beeld is sneller dan het geluid :'( ( ziet er een beetje vaag uit namelijk haha ) maar ach.. Kvond het wel leuk om het hier neer te zetten !

Directe link :
http://members.home.nl/hcaldenhove/anton_evo.mpg

Greetjes
- Anthony

wow jij gaat echt snel in dat filmje :P
als dat echt was won je alles, dem ziet er vet grappig uit!
en ik herken dat mooie geluidje :W, EVO :D

Sneller dan skatje :*

Ziet er gaaf uit filmpje net ook bekeken :W, ziet er idd raar uit geluid later dan het beeld.
Hoeveel koste dat verchromen eigenlijk lijkt me aardig prijzig wat je hebt laten doen maar ziet er wel vet uit

Last edited:
Rooienaar said:
Beeld sneller als geluid, conclusie: Door de geluidsbarriére })

Ziet er netjes uit, ben benieuwd naar de kappen :)

Thnks :) , dat zal het zijn jah , geluidsbarriere :D

DJaex said:
Sneller dan skatje :*

Ziet er gaaf uit filmpje net ook bekeken :W, ziet er idd raar uit geluid later dan het beeld.
Hoeveel koste dat verchromen eigenlijk lijkt me aardig prijzig wat je hebt laten doen maar ziet er wel vet uit

Een kleine 500 euro aan chroom shizzle zit erop :W maar dat is even snel berekend...

GreetS
- Anthony

Ga je nou nog dat chroom look-a-like- plastic jaguarbeeldje op je voorspatbord maken? :X Hoop et niet :P

Voor de rest alleen maar respect 9||6

ErWaNeS said:
Ga je nou nog dat chroom look-a-like- plastic jaguarbeeldje op je voorspatbord maken? :X Hoop et niet :P

Voor de rest alleen maar respect 9||6

Mja ik moet nog even zien , aan de eene kant vind ik het wel iets hebben dat kleine beeldje..

Maar aan de andere kant heb je wel gelijk..

Ach jah ik zie het vanzelf wel hoe het is , en post tegen die tijd wel een foto , en vraag jullie meningen :P

Greetzz!

begint er goed uit te zien gozer :)
zeg maar tegen je moeder dat ik al wat betere foto's hebt van 't zadelhoesje!

Oi!

vet project man, dat chroom is heel relaxed!
misschien heb ik ergens overheen gelezen, maar waar komt je radiateur te hangen als je voorkap erop zit?
Nog succes met je project!!!

JuX0rz said:
begint er goed uit te zien gozer :)
zeg maar tegen je moeder dat ik al wat betere foto's hebt van 't zadelhoesje!

Oi!

Done!

Ze vind hm wel sexy staan hoor ! +ralf+

2F4R Boer said:
vet project man, dat chroom is heel relaxed!
misschien heb ik ergens overheen gelezen, maar waar komt je radiateur te hangen als je voorkap erop zit?
Nog succes met je project!!!

Thnks !
Me orginele aerox radje blijft waar hij nu zit. ( aangezien er vlammen uit me voorkap worden gefreed )

Me 2e radiateurtje komt voor in me onderkuip ;)

update 17-06-05

Jaaa,, en daar zijn we weer :) 2 weken geleden al weer ! En in die 2 weekjes een hoop gedaan wat betrefd het scooter virus :P

Allereerst Was het 12-06-05 Meeting op Best,, was opzich een gezellige meeting moet ik zeggen.. heb in totaal 7 keer gesprint :) waarvan 3x gewonnen. Aangezien ik met een std vertanding rijd trok het heel leuk en hard weg , alleen na 70 meter wilde het niet echt meer door trekken,, waardoor ze mij inhaalde :'( Maar al met al best naar me zin gehad !

De dag erna meteen gaan knutselen , dit keer verder gegaan aan mijn achterkap , en het begint er verdomd leuk uit te zien :D

Toen:
achterkapjuni01.jpg

achterkapjuni02.jpg

Een stapje verder:
achterkapjuni3.jpg

achterkapjuni04.jpg

En nu @ the moment 8) kijk mijn luchthappers ownujts doen +ralf+ :
achterkapjuni0534327.jpg

Toen dat contact slotje van me accukapjes eruit gesnokt , en dicht gezet , na een klein uurtje werk ziet dat er zo uit :
accukapje.jpg

accukapje02.jpg

Zo :) ,, Anthony vond dat hij nu wel even genoeg geplamuurd had , Anthony kreeg zin in polijsten , Anthony zag zijn doffe voorvork er zielig bij staan , Anthony legde de patiënt op de operatie tafel,, en ging te werk :
geschuurdevork.jpg

Aanschouw het resultaat :):
blingvoorvork127196.jpg

blinksupervoorvork.jpg

blinq1.jpg

Best nice toch :P?

Hier nog even een foto van me onderkuip , waar ik me de komende (warme) dage mee bezig ga houde hij moet nog hier en daar beter geschuurd worden,, en daarna kan de plamuur erop :
Onderkuip01.jpg

Heb ook nog zeer vette KVS slangen weten te bemachtinge,, deze rulen echt vind ik zelf :) :
kvsslangentransparant.jpg

Zo,, dat was het fotowerk voor deze update.

Ik heb een Polini secundaire vertanding besteld ( 15/42 ) ik hoop hem eerdaags binnen te krijgen ! ;)

Wat ik de komende dagen ga doen :
Plamuren
Schuren
Plamuren
Schuren
Plamuren
Schuren
vertanding erin laten persen
Plamuren
Schuren

Maar het komt allemaal wel goed. Ik zal er 100% voor zorgen dat ie helemaal klaar is op scooterweekend Lelystad ! En hoe het er nu voor staat allemaal , gaat het me zeker te weten lukken :W

ik zeg : Tot de volgende update !!

Back