Grote update 29-05-05
Jow , here i am
!
Heb de afgelope 3 dagen echt niet stil gezeten , ik zal even vertellen vanaf het begin..
Allereerst.. een nieuw speelgoedje in me garage
JUIST , een compressor
:
Toen , wat later.. ben ik wat spulletjes gaan bestellen bij van der Kruijs in Oisterwijk. Het gaat om t volgende :
- Padock stand euroscooters.nl ( jah die blauwe jah!
)
- Chrome TnT waterpomphuis
- Rode ventiel dopjes in de vorm van een kogel
- Kickstart pendaal , de 'new flat'
Na niet lang wachten kreeg ik gisteren ( zaterdag 28 Mei )de bestelling binne ! Nette service moet ik zeggen , maar dat zijn we gewend van hun !
Hier de foto's :
Waterpompje !:
Mijn new flat pendaaltjuhh..
Me padock :
en me ventiel doppies :
Dat heb ik dus..
Afgelope vrijdag de brommer gepakt en richting de Gamma gereden , voor de nodige knutsel zooi..
Gehaald :
van links naar rechts:
- Polyester plamuur
- Polyester hars
- Bordeau rood 2 keer spuitbus hooglans lak
- Grondlak spuitbus
- Motip spuitplamuur
- Kwasten ontharder ( werkt btw goed ! )
en als laatste nog een fles amoniak om alles een beetje vetrij te kunnen maken
Ik ben dus aan de slag gegaan , allereerst met me achterkap en na een paar uurtjes schuren en plamuren kwam het resultaat al een BEETJE in zicht , maar er moet nog veel meer aan gedaan worden , ik ben er voorlopig wel ff zoet mee denk ik
:
Toen kwam de onderkuip , en ben ik daar even mee verder gegaan
:
Over naar de voorkap , een compleet nieuw idee wat mij zomaar ineens te binnen schoot , heb dus toen ook deze maar even onder het mes gegooid
Het begin ( best grappig toch
? ) :
Polyester erover heen.. ennn als je goed kijkt , zie je er een leuk voorpje doorheen komen , meer verklap ik in ieder geval niet
En hier even nog een groepsfoto :
Zo , dat was dat.. Maarja,, waar dienen die rode spuitbussen nu voor zul je denken ? tsjaa.. voor het frame
..
Frame behandeld met spuitplamuur :
Grondlak :
Aantal uurtjes later was ie ineens rood verkleurd ( Ik denk dat hij t warm had ,, aangezien het de afgelopen dagen aardig warm was
)
Toen stond dat frame natuurlijk te drogen ( er werd 24 uur aanbevolen ).. 24 uur is redelijk lang
Dan kun je 2 dingen doen :
- zitte/slape/niks doen
- demper polijsten
het werd de tweede
Met veel moeite had ik eindelijk het kevlar van mijn demper eraf ( dat spul zat tering vast
)
Dempertje vooraf :
En na wat schuren en polijsten
:
FOTO
Zo de vandaag.. Frame was droog 8) Dus alles kan in elkaar voor DAMWOUDE
Stap 1 , wat spulletjes gemonteerd :
Blokje..
Een paar kleine uurtjes later !:
Me bling bling uitlaatje erop :
En als laatste : padock gemonteerd ! Radiateurtje erop geknalt , buddybak erop + tankje ,, en alle draadjes van de rotor ff aangesloten
Zo ! , Hij is nu voorlopig klaar ( althans.. zo gaat de rox naar damwoude toe aanstaande zaterdag ( 04-06-05 ) Ik ben startnummer 203 in de X-treme scooter klasse , Ben erg benieuwd hoe het allemaal gaat ! De rox blaast aardig hard !! , heeft geen dipjes of andere rare trekjes , is lekker fel op het gas en start in 1 kick
..
uiteraard kon ik het niet laten om wat vette pics te maken.. In dit geval zeggen foto's meer dan woorden.. ( Iedereen alvast een (hopelijk) goede dag toegewenst op damwoude , en wil je een praatje met me maken , kom gerust naar me toe
de rox is redelijk makkelijk te herkennen , dusja
)
Bijdeze de foto's :
Soon more
Greeetzz !
- Anthony