Custom rox 2005*

Aprilia Sr Klok said:
jaja het was zeker gezellig, leuke ideetjes ook van je underseat en je zadel enzo.:), ben benieuwd hoe dat er weer uit gaat zien.

succes.

Na speelmansplaten ga ik beginnen aan me underseat , zadeltje , voorkap/koplamp enz ;) voor die tijd lukt het niet , maar dan is het volgend meeting seizoen weer leuker , aangezien hij er dan weer een stuk anders uitziet +ralf+

malossi_aero said:
als je naar den haag komt moet je ook ff langs mij komen oke anton.

Doe ik ! Even jou monster bewonderen +ralf+

Zo dan...
dikke maand verder ofzo 8P
Heb het de afgelopen weken erg druk gehad met de organisatsie voor Scooterweekend Speelmansplaten, veel dingetjes moeten regelen , en het grootste deel is al geregeld in ieder geval.

Maar toch had ik zo nu en dan natuurlijk is wat tijd voor mezelf , en besloot verder te gaan aan de aerox. Heb begin deze maand even flink wat uurtjes weer door doorgebracht in mijn garage aan een waterpomp deksel.. Juist , polijsten en wat bewerken. Een keer geen deksel met vormpjes erin ofzo, maar iets wat vrij simpel is, maar toch zeker erg leuk eruit ziet... een halve waterpomp :)

Toen, schuren enz enz..
27dd2b8edb.jpg

1c3ad10b9b.jpg

Maar daarna ging tie gelukkig blinken :):
b2868c2586.jpg

6856660bf3.jpg

Check me face :P:
053fdeff5f.jpg

Of ik dit deksel erop ga zetten is nog niet zeker..

Me cilinder ligt er nu ook even af. Aangezien daar wat leuks mee gedaan word voor Speelmansplaten -+- Want ook de organisatsie mag best wel een sprintje trekken toch ;).

Laatst ( inmiddels al weer meer dan een maand :P ) nog wat lekker aan het sprinten geweest vlakbij mij in de buurt. Samen met een speed rox en een pro race rox. :)
Uiteraard werd er ook een filmpje gemaakt.

evo vs tuned speed
http://members.home.nl/jeanpaul/rijden.wmv

Jullie horen nog van me :*
Anthony

idd, weer eens iets anders, maar ik vind dit persoonlijk al mooier, dan dat chrome ding:), alleen al omdat je dit helemaal zelf blinkend heb gemaakt :)

succes.. groeten stefan.

anthony, bedankt voor alle moeite die je in ons heb gestoken, de organisatie was prima, mijn complimenten.. wel jammer dat ik niet meer tegen je heb kunnen sprinten..

groeten stefan.

inderdaad, de organisatie was erg goed geregeld anthony :)
jammer dat ik niet meer tegen je kon sprinten, want je benzine was toen net op ofzo toch :P
maarjah, ik spreek je nog wel he..

ow ja, ik heb ook nog een filmpje van je, geef ik op msn wel :)
groeten

Ja stefan, oa ik heb me best gedaan in ieder geval :)
En dat sprinten komt nog wel een keer goed op een andere meeting, waneer ik rustig de tijd heb om te kunnen sprinten :D

@ Marco : idd, benzine was op :(
We meeten elkaar nog wel een keer
En dan neem ik eindelijk een keer is die slangen voor je mee :D

gegroet
Anthony

Dat dacht iedereen dus ;) Laten we nu maar ophouden met kicken, en wachten tot Anton weer echt een update heeft (waar ik uiteraard zeer benieuwd naar ben :P)

Back