compleet opvoeren

Aprillia-Racing

Well-Known Member
Yo,
Ik heb een paar vraagjes.

1# waar zitten de begrenzers op een aprilia SR replica 1996 model lucht gekoeld.

2# hoe kan ik hem sneller dan 70 laten gaan.

3# Mijn kilometer teller werkt niet maar de kabel, het kastje naast het voorwiel. en in me dashboard is er niets kapot. ik heb geprobeerd om met een beetje draaien tedoen maar dat is niet gelukt. nu draait hij niet treug. tot 10km en daar blijft hij staan. als ik hem strakker zit dan komtie niet eens omhoog en losser dan dit kan ook niet.

4# Hij is v/d week warm gelopen. Waar kan dat aan ligen? olie is genoeg benz euro95. sproeier is ook groot genoeg......

(verhaaltje: Hij deed het heel de week al vaager dan normaal.... langsaam optrekken....... niet sneller dan 40 ofzo veel haperen en ineenkeer onder het rijden zegtie bwop. vastloper.... daarna door gekickt tot i los scoot..... alles gesloopt toen ik thuis kam en me cylinder en zuiger zijn goed... maar mijn bogie en ontsteking ookal doorgelopen maar ook geen fouten... wat kan het zijn dan????

Aprilia
 
Advertisement - register to remove this

de kickstarter knalt terug door de veer , niet door de compressie hoor

haal nou maar gewoon even de cilinder los.

en doe wat aan je taal want er valt geen touw aan vast te knopen , zins opbouw is volgens mij niet je sterkste punt namelijk..
 
ik heb net gekeken En mijn cylinder is inorde, netzo als men zuiger, boogie, en derest.
dat schroefje in me boogieDop kon los, Snel een nieuwe gehaald
Maar hij doet het nog niet...
kan dat ook zijn omdat m'n boogiekabel is geknakt...? ?
hij gaf wel een keer een 'Reactie' Door een soort teploffen, heel vaag geluid iniedergeval.

Maar wat zou nu de snelheid ongveer kunnen worden met een goeie uitlaat (alvast bedankt voor als iemand een mooie uitlaat met goeie prestatie weet, er zit nu een IXIL normaal onder.)




de bochtbegrenzer is nu ook er af en me normale (morse begrenzer ook!) Fotos zet ik v/d week wel neer :)
 
Last edited:
Back
Top