Bassievrucht
Active Member
Mogge allemaal, een vriend van mij had afgelopen week een nieuwe cilinderkit aangeschaft, nu had die een raar tikkend geluid uit het motorblok gehad maar is hier gewoon mee doorgereden. Ik zeg dus tegen hem dat die even ze cilinder en zuiger etc moet nakijken, en er komt iets uit wat ik nog nooit heb meegemaakt, zuiger en cilinder, helemaal vol met krassen. Moet wel zeggen dat de kit van Naraku was (B merkje lol), maar lijkt mij zeer sterk dat dat na 40km al kapot is. Er is nu een malossi cilinder besteld, maar ik vroeg mij af of iemand theorien heeft van wat hier in hemelsnaam gebeurt is. We willen dit natuurlijk graag voorkomen de volgende keer
Hij zegt gewoon 1:40 met een extra dopje olie gesmeerd te hebben, dus zelfs ik snap hier niks van, bougie was ook bruin dus was zoiezo niet te arm, eerder te rijk. Als ik zo naar de laatste foto kijkt en die witte plek zie zou je bijna zeggen detonatie, maar hoe? Ben heel benieuwd
Hij zegt gewoon 1:40 met een extra dopje olie gesmeerd te hebben, dus zelfs ik snap hier niks van, bougie was ook bruin dus was zoiezo niet te arm, eerder te rijk. Als ik zo naar de laatste foto kijkt en die witte plek zie zou je bijna zeggen detonatie, maar hoe? Ben heel benieuwd