CMP Design Runner

Buigt diep +pippi+

Dat het iets zeer aparts wordt heb ik alle vertrouwen in, maar ben nog meer benieuwd hoe het met die inlaat gaat lopen -:-
 
Leuk om te zien dat je toch weer ergens mee bent begonnen remie, het ziet er al weer veelbelovend uit. Als je nog een keer onderdelen zoekt moet je me even contacten, ik heb nog wel wat spul liggen.
 
hey het ziet er allemaal netjes uit
maar je hebt zo dat ik weet niet de eerste
want de minibike van Vd kruijs heeft hem al een maandje of 2/3
het is een mooi systeem heb er even naar staan kijken
die carb die naast de rotor zit ( wat je rotor kan noemen )

maar ja je kap werk ziet er zeer netjes uit

ik blijf hem volgen
 
Het gaat toch niet om wie de eerste is. Er zijn al mensen die t voor vd kruijs hadden. Alleen niet iedereen zit natuurlijk op dit forum en post er over. Maar projectje ziet er zeer goed uit en ik ben benieuwd of het beter gaat lopen als een membraan.
 
wat ontzettend mooi gedaan! Ik ben heel benieuwd hoe het gaat lopen maar goed, dat gaan we vast nog wel zien.
Wel 1 vraag: Het voordeel van het maken van kappen uit mallen ... moet ik dat puur en alleen zoeken in gewicht en stevigheid? Ik bedoel je had ook de gepolyesterde originele kappen aan kunnen houden.
Maar diep respect voor je werk hieraan!
 
ziet er week kenker goed uit :~ :~ maar k had ook niet anders verwacht toen ik het project naampie las :W
voorvork, remklauw, kappen, carter...... allemaal top spullen, dit kan bijna niet meer fout gaan.

groetjes
 
eey man ziet er zeer vetjes uit

je hebt nog anderhalve week voor saarbrucken k hoop hem daar te kunnen zien
ik ga namelijk ook ernatoe

suc6 deze anderhalve week nog

greetz Ertsje@prosjees2
 
heeyz,
geile rem inrichting :D
vind het idee dat je met het maken van mallen van je kappen egt heel gaaf! jouw plan zal denk zijn kappensets verkopen? of hou je zoiets exlusiefs liever voor jezelf.
ben benieuwd hoe je die inlaat gaat fixen, nog nooit eerder gedaan op t forum denk ik?
greetz Ken
 
Back
Top