CMP Design Runner

Erg tof weer, ik heb de laatste tijd wat gelezen over dit werk, de mallen enz. Erg knap hoe je ze eruit hebt gekregen, tijdrovend klusje. Ben alleen geen fan van de DNA velgen, maargoed lastig inschatten nu nog ;)

Succes verder!
 
Zo dit is echt superstrak allemaal! Je vind het echt leuk om te schuren en plamuren hé :P.

Nou supermooie afwerking hoor heel strak!
 
wwhooeeiiiii!! schijfz0r ziet er erg netjes uit.. en over die kappen, wat kan je daar nog aan toevoegen.. erg knap werk!,

vol verwachting klopt mijn hart tot ik het eindreslutaat zie!!:D


greetzz TommiiY
 
Geweldig dit weer Remi :D

Roterende Inlaat + 21(22?)+ blok waarschijnlijk , en dan nog die dikke kappenset ! :eek:

Ding gaat echt supervet worden 8)8)
 
Begint weer met een gruwlijk project, runner is goeie keus:P en deze is te onderscheiden van een normale runner+ralf+

Zeer puik werk weer zoals gewoonlijk

suc6 verder
 
Gruwelijk...

Overigens is die uitlaat geen gewoon "team 04" model, maar een aangepaste, iets hoogtoerigere versie.

Ik ben razend benieuwd hoe dat roterende blokje gaat lopen.

Goede kans dat je ook weer gaat scoren bij de customshow!
 
Netjes te werk gegaan Remy . Al moet ik zeggen dat de vorm van de kappen niet helemaal mijn ding is :P .

Ik krijg et toch altijd weer warm als ik 1 van jou prachtige projecten zie staan . Altijd weer iets vernieuwends , dat doe je goed .
 
Joël said:
Gruwelijk...

Overigens is die uitlaat geen gewoon "team 04" model, maar een aangepaste, iets hoogtoerigere versie.

Ik ben razend benieuwd hoe dat roterende blokje gaat lopen.

Goede kans dat je ook weer gaat scoren bij de customshow!

Na de customshow komt er iig wel weer het 1 en ander jouw kant op :)
 
BT said:
Netjes te werk gegaan Remy . Al moet ik zeggen dat de vorm van de kappen niet helemaal mijn ding is :P .

Ik krijg et toch altijd weer warm als ik 1 van jou prachtige projecten zie staan . Altijd weer iets vernieuwends , dat doe je goed .

Ik wil de vormen van de kappen nog wel verder gaan aanpassen, maar ik werk 1000x lekkerder vanaf een polyester basis :)
 
Back
Top