This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

CMP Design Runner

Vind et echt super vet wat je allemaal doet Remy :W, veel succes nog voor de custom show, spreek je wel weer..
 
Die vork is inderdaad goed geil... :~ Wat weegt je vork eigenlijk?
(dat je frame geniaal is wist je al, dus dat vermeld ik niet nóg een keer:+)
 

Dat is toch niet na-apen.
vergelijking: als Mercedes een nieuw model uitbrengt met carbonne onderdelen dan aapt het bmw toch ook niet na...

Volgens mij zijn er veel mensen die erover denken maar gewoon niet de kennis enzo hebben om het uit te voeren.


Ontopic:
Ziet er echt vet uit maar toch vind ik het gek blijven.
Het blijft er anders uitzien dan andere carbon (door die laag dat je erover zet).

Suc6 ermee.
 
waaaat dit project blijft nog wel t gekste project ever seen ben alleen zo bang dat t frame na 2x gasgeven t begeeft! maar ze gebruike die zooi nie voor niets in de f1 dus t zal wel goed zijn

succes drmee!
 

Remie is ook niet de eerste met een carbon frame dus die zou dan ook een na-aper moeten zijn.Remie is de eerste die de kennis heeft en het uit probeerd bij een scooter (zover bekend) ,er zijn echter nog wel wat manieren om een frame van carbon te kunnen maken en het kan nog stukken lichter dan het frame van Remie.
Een rijkman zal die er niet van worden.

ontopic: Remie ziet er netjes uit het frame nou glanst het tenminste mooi.
Ik ben zeer benieuwd naar het totaal plaatje van de runner en het zal zeker nice worden:W
 
Waarom zie je 2 verschillende kleuren carbon ? is dat voor de sterkte?

'T is kevlar en Carbon. Kevlar wordt voornamelijk op bepaalde punten gebruik hier... Ik weet niet precies waarom maar kevlar zal wel eigenschappen hebben die op die punten nodig zijn (Je zou denken nog sterker, alleen vraag ik me af waarom de F1 dan carbon kiest en geen kevlar).

Ik snap trouwens niet dat iedereen het frame lelijk vind:W Ik vind het super mooi juist!
 

kevlar is taaier carbon spat uitelkaar kevlar hang dan nog bij elkaar.
handig als je balhooft plots afbreekt. dan ist wel fijn dat hij er nog btje fatsoenlijk bij hangt.

correct me if i'm blabla
 

Ach ja.....
Edit: Weet jij hoeveel mijn frame weegt dan ?

//ontopic : thx
 
Last edited:
oké, het is misschien geen na-apen dan, maar hij is voorzover ik weet wel de eerste op een scooter. En er zullen zeker mensen komen die het ook gaan doen, in mijn ogen na-apers dus. Dat is hetzelfde als met een monoseat op een aerox inpolyen, dat zijn toch ook allemaal na-apers volgens de meeste hier.... iig I rest my case

en een rijkman kan hij er zeker wel van worden, als hij gewoon dit soort frampjes gaat maken voor derden!

maar remy hoe ga je ervoor zorge dat mensen je uber-frame gaan zien als die onder de kappenset zit, behalve het gat dat bij de voetenplank zit?
 
Ach ja.....
Edit: Weet jij hoeveel mijn frame weegt dan ?

//ontopic : thx


ook al had je dit niet gezegt kan ik weten dat het vele male lichter kan :*
Beter ga je snel weer aan het werk ik de runner af zien en dan kun je ook mijn spul klaar maken
 
Net zoals je andere creaties super apart.

Dat frame is wel vet. Alleen die DNA velgen(of wat dan ook,ze zijn te groot) vind ik dan echt verschrikkelijk. Kappen weet ik nog niet wat ik daar van vind,moet er erg aan wennen.

Buiten de smaak om,lever jij wel revolutionair scooter tuning werk af. Of hoe het ook heet. En er zijn maar weinig mensen die dat kunnen zeggen.
 
Last edited: