CMP Design Ice LC DD

Joene. said:
Idem.

wel mooi gespoten etc, maar verder niets bijzonders..

En in het echt zag je dat de voorkap nog behoorlijk wat plekken had van plamuur oid...

En tip:

DNA velgen staan niet onder een scooter :)
 
ik vind het nog altijd orgineler als nrg velgen onder een ice.. ben zelf blij dat ik ze weg heb gedaan want dat doet nu ook iedereen :S
 
Precies, ik kom net terug. Heb em goed bekeken maar na alles watk hep gelezen en gehoord viel hij me best tegen. Misschien in de toekomst dat het weer op t normale niveau komt.

iig succes

laterz
 
Ik denk dat ie er zo uitzag omdat ie snel klaar moest zijn voor lely oid :?

Zal vast nog wel goedkomen neem ik aan :p

Ik vind et iig tof met die DNA wielen :)
 
De buurman @ lelystad :D Dingen stonden er echt goed bij!
Nette afwerking enzo, overal aan gedacht echt klasse gedaan

En nogmaals bedankt voor de speednuts :D
 
Mischien viel de ice inderdaad nog wat tegen, maar ik heb het apparaat ook in 4 weken opgebouwd. Zip ben ik in totaal bijna een jaar mee bezig geweest.... 1 ding is zeker, het hok is nog niet af :)
 
Ik heb nog ff met je staan praten@ lely en ik vond de zip er echt netjes uit zien, de ice wat minder, maar deze is natuurlijk nog under construction.

Ik vond deze scoots iit tot veel andere 'gepolyesterde' scoots er juist goed afgewerkt uitzien.

Het gaat zeker goedkomen met de ice!

Veel succes met je toekomstige plannen!
 
Je hebt weer een aparte/mooie creatie gemaakt Remie. Ik ben benieuwd hoe het er als totaalplaatje uit komt te zien straks want ik geloof nooit dat je al helemaal klaar was ;)
 
na een lange mid-winterslaap ben ik maar weer verder gegaan :)
voorkap_25%25.jpg
 
Back
Top