CMP Design Ice LC DD

Ik had ook al weer het vermoeden dat je ergens mee bezig was... Doordat ik hoorde dat je ergens een vorkje op de kop hebt kunnen tikken ;)

succes! en we zullen het resultaat wel zien @ lely
 
doppler asje ligt hier voor 75 euro inc klaar ;)

Tof dat je weer bezig bent aan ijsje, had al zo'n vermoeden na een pm'metje van je :)
 
@ ZIPSP|Castrol: shhhht :p
en @ chezzmoo: ik ben egt zeer benieuwd watje van me ex voorkappie gaat bakken :D wist ook niet dat je bezig was met die dna velgen.. liep een tijd geleden zelf nog met dat id rond, had al aan maat van me gevraagt of ik zn velgen ff kon lenen om te passen.. maar togmaar gekozen voor runner velgen ;)

ik w8 met smart af :D
 
Made in AJ said:
Remie, vertel mij is ;)....ik mis wat op de foto :p wat alleen jij en ik weten.. :*

Jeffrey...Smoel !!! :p

:*

vorkje.jpg



:p
 
Jammer dat je niet met een verse ICE bent begonnen. Je had flink wat kunnen verdienen met zo'n mooi ding :)
Kleuren terug fluo-geel en paars?
 
die gecnc-de nrg velgen vond ik beter staan :p

maar ik heb er volledige vertrouwen in dat je hiervan weer iets moois weet te bouwen hoor ;) succes dr mee oioi
 
DME3 said:
Jammer dat je niet met een verse ICE bent begonnen. Je had flink wat kunnen verdienen met zo'n mooi ding :)
Kleuren terug fluo-geel en paars?

hij heeft al een ice gehad daarom wilt hij iets anders;)

zeer nice project, ik ben benieuwd:W
 
plus dat Remie het niet doet om er iets aan te verdienen ... zn centen krijgt ie wel op een andere manier bij mekaar. Dit is just another Ice creation of CMP 8)
 
Back
Top