streetscraper
Well-Known Member
ik vraag me dus best iets af (ik weet dat het wel afhankelijk is van bedrijf tot bedrijf) maar die stage in tuning..
25 euro is dat gwn afwerking van de cilindr dat ie gwn beter/veiliger loopt?
50 euro is dat afwerking + wat extra verbouwingen binnenin de cilindr? En wat haal je hieruit qua extra pk en snelheid gemiddeld?
100 euro is dat afwerking + max verbouwingen binnenin de cilindr? en wat haal je hieruit qua extra pk en snelheid gemiddeld?
ter verduidelijking ik zou graag het max halen uit een 50cc :X maar omdat ik in het begin nog redelijk 'traag' moet rijden van de ouders om te wennen zou ik wille beginnen van een niet TE brute cilinder.
zelf twijfelde ik nog tusse:
* stage 6 50 vlinderpoort
* malossi sport 50
welkeen is het hoogtoerigst en het snelst na tuning (stage 2 of helemaal max laten afwerken en tunen) en welkeen is het betrouwbaarst (zuigertje vervangen is nu niks maar ik heb het over slijtage van de cilindr zelf en dergelijke). En ik las nu ergens op revolution 70 dacht kdat de shot een van de beste uitlaten is voor minarelli verticaal? is dit waar? ik hoor het allemaal graag.
extra vraag:
* als ik een van die twee cilinders max laat tunen en afwerken door een bedrijf moet ik dan een racekrukas?
alvast bedankt
mvg
jens
25 euro is dat gwn afwerking van de cilindr dat ie gwn beter/veiliger loopt?
50 euro is dat afwerking + wat extra verbouwingen binnenin de cilindr? En wat haal je hieruit qua extra pk en snelheid gemiddeld?
100 euro is dat afwerking + max verbouwingen binnenin de cilindr? en wat haal je hieruit qua extra pk en snelheid gemiddeld?
ter verduidelijking ik zou graag het max halen uit een 50cc :X maar omdat ik in het begin nog redelijk 'traag' moet rijden van de ouders om te wennen zou ik wille beginnen van een niet TE brute cilinder.
zelf twijfelde ik nog tusse:
* stage 6 50 vlinderpoort
* malossi sport 50
welkeen is het hoogtoerigst en het snelst na tuning (stage 2 of helemaal max laten afwerken en tunen) en welkeen is het betrouwbaarst (zuigertje vervangen is nu niks maar ik heb het over slijtage van de cilindr zelf en dergelijke). En ik las nu ergens op revolution 70 dacht kdat de shot een van de beste uitlaten is voor minarelli verticaal? is dit waar? ik hoor het allemaal graag.
extra vraag:
* als ik een van die twee cilinders max laat tunen en afwerken door een bedrijf moet ik dan een racekrukas?
alvast bedankt
mvg
jens