heeft nieuwe cilinder tunen zin op deze setup ?

nrg.mc3

Well-Known Member
Cilinder: Top performance of MHR speed
carb: 19 mm dellorto
vario: malossi
koppeling: delta clutch

nou is mijn vraag: heeft tunen zin? zal je meer power merken dan met de ongetunede cilinder? of is het minimaal en zonde van het geld..

uitlaat word waarschijnlijk Malossi Team 06 of misschien C21
 
Advertisement - register to remove this

het is voor af en toe op straat, ik streef niet naar de absolute top maar wel graag veel power en lekker brullen, maar jij denkt dat je duidelijk verschil zal merken ten opzichte van de standaard versie?
 
het tunen levert uiteraard meer (voelbaar) vermogen op, maar ook extra slijtage, lastiger af te stellen etc.

als je maar af en toe op straat knalt kan je het net zo goed standaard laten, dat gaat dan hard zat. als je dat zat bent kan je m uiteraard alsnog laten tunen.

edit: dan zou ik zoiezo voor een speed gaan, als je toch maar af en toe knalt, doe t dan goed;)
 
Zou persoonlijk ook voor de speed gaan en dan untuned laten.
Ik zou eerder een originele keihin 28 pwk halen ipv tuning iig.

Ik zie als naam nrg mc3 en als uitlaat keuze oa de c21. Gaat het om mina of pia?
 
btw , dit kun je in vervolg ook gewoon in je andere topic doen , zoals over de uitlaten , dan hoef je niet steeds een nieuwe aan te maken.

tunen klinkt mooi , maar alleen een cilinder tunen wil niet zeggen dat het meteen goed is , hoe verder je gaat hoe moeilijker het word en je dus meer moet aanpassen om de cilinder heen om het goed te laten werken.

en zeker als je ermee op straat rijdt zou ik niet te ver gaan , ivm slijtage , waardoor je redelijk vaak onderdelen zult moeten vernieuwen , en ook afstellen.
 
ja klopt heb je gelijk in had het ook daarin kunnen vragen, maar op deze manier denk ik dat ik beter antwoord krijg ;) zoals nu.
ik weet even voldoende, thnx allemaal
 
Back
Top