This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Centraal Mobiele Telefoontopic #8

Status
Not open for further replies.
M'n Hero wordt met de dag langzamer lijkt wel, ook het toetsen van letters heeft soms een zwaar irritante vertraging.
Iemand hier ervaring mee? Oplossing?

Heb overigens geen taskkiller, iemand een aanrader?

Same here Ook heel wat smsjes verwijderd, toen was 't al een stuk beter.

Hmm, had in m'n E72 900+ smsjes staan en toen werd dat ding nog steeds niet sloom Toch ben ik bang dat hij v/d zomer ruimte gaat maken voor de nieuwe iPhone.....

hmm de nexus one is ook al gewoon verkrijgbaar in nederland beetje rare berichtgeving en inderdaad de desire is bijna identiek en is al weer een tijdje verkrijgbaar

Als je dit toestel verkoopt zal je vast ook wel weten dat dit grijze import is uit de VS... Dus niet officieel maar het toestel is opzich wel te koop.

ben atm ook aant kijken voor een nieuwe foon.. mag 16 mei gaan kiezen..

ligt een beetje in twijfel:
- HTC HD2
- NokiaX6
- Sony Ericson X10

is gewoon voor prive gebruik..
Zit redelijk vaak op internet, mail e.d.

waarom geen Iphone? Omdat ik al een hele tijd (6 jaar) bij Hi / Kpn zit en dus een behoorlijke korting heb opgebouwd. Als ik een iphone pak met een abo even duur als dat ik nu heb, heb ik bijna de helft minder belminuten.

Heb zo is wat reviews zitten lezen over de toestellen..
HD2: snel, goeie touch interface.. wel wat groot en batterij gaat niet al te lang mee (probleem bij aardig wat nieuwe toestellen)
X6: Ovi store is aardig, bediening wel ok, oudere type processor en software.
X10: Weinig over gelezen maar ben niet echt een Sony fan.

X10 heeft android 1.6 en geen multitouch ondersteuning (hardwarematig) daarom zou ik die al niet kopen. X6 heeft symbian wat nog in de kinderschoenen staat qua touchscreen bediening. HD2 vind ik onhandelbaar groot. Daarom zou ik voor de htc desire kiezen

fijn dat ook jij je mening bij kan stellen

ik ben nog steeds benieuwd wie tiffie is.. nog geen hoofd in de personeelskiekjes lijst kunnen bedenken :+

Vraagje over Nokia N97 Mini.

Heb dus via Ovi Suite een backup gemaakt van smsjes, kalender etc. Als ik nu een factory reset doe, kan ik daarna weer die backup "uploaden" oid naar me telefoon zodat ik weer alle smsjes erop heb, maar niet meer die duizenden mailtjes waardoor hij nu steeds "Geheugen vol" zegt?

Status
Not open for further replies.