Je toestel gebruik als externe controller kon bij m'n sony ericsson k700i alWat wel indrukwekkend is van de n900 zijn de grafische prestaties, google maar eens op dat bounce spelletje voor de n900.
Remote desktop op een k700i is heel wat anders dan een TV bedienen. Maar idd, zo'n wereldschokkende feature is het nou ook niet. Had verwacht dat het al veel eerder beschikbaar zou zijn.
Zoals als lauwrens al aangeeft, der staan meer schapen in de wei.
Der is inderdaad een hoop gezeik geweest met leveringen. Dat begint inmiddels
al wel weer op te klaren. gewoon desbetreffende zaak van te voren opbellen of ze
m op voorraad hebben, dan is er niets aan de hand met leverbaarheid.
pricewatch van tweakers:
http://tweakers.net/pricewatch/244767/nokia-n900-zwart.html
ze zijn dus al vanaf 520 te koop
Ik kan hem je iig zwaar aanraden! en iedereen die ik ken die er een heeft ook.
het is gewoon een ijselijk bakbeest, der zijn uiteenlopende meningnen over maar
ik denk wel dat dit 1 van de parade paardje van mobiel zijn mag genoemt worden.
alles is mogelijk op dit apparaat.
voor mij persoonlijk wat pluspunten:
-browser(voelt veel lkkrder aan dan bijvoorbeeld iphone)
-connectiviteit(overal veel meer en beter bereik dan iphone)
-functies(mogelijk om met je ps3 controller een game te besturen, do i need to say more?)
-belfunctie(ben volgens vele stuk beter te verstaan dan me vorige tel, een iphone)
-pc op mobiel formaat(gewoon linux in je broekzak)
-linux(open sourch 4 the win)
gewoon doen dus 8P
kijk aan! je zal er geen spijt van krijgen.
ik heb ook t-mobile met web n walk.. bij mij werkte het direct!
wat heb je allemaal al geprobeert?
ik raad je trouwens aan om de brithness van je scherm op 2 streepjes te zetten en niet al te
veel gadgets op je desktop te knallen, scheelt aanzienlijk in je battery
Ok thnx. Het is natuurlijk niet zo spannend allemaal, maar ik hield wel van de duidelijkheid van 1 vast bedrag per maand. Omdat ik vaak niet alles opmaakte heb ik in de jaren een potje opgebouwd die ik weer kan gebruiken tijdens piekmomenten (buitenland en 0900). Volgens diverse fora kan ik m'n flex nog 1 keer verlengen, denk dat ik dat maar ga doen.Is er niet. Naar mijn weten was dat T-Mobile abo het enige. 3 jr terug had je nog 'KPN Mobiel', daar ging ook alles uit de bundel (uiteraard ALTIJD exclusief 0900 nummers). Maar wel bv. buitenland bellen. Daar is het de meeste klanten om te doen, dat ze in het buitenland lekker hun opgespaarde tegoedje kunnen verbruiken.
hehehe.. meteen veranderd.
Dan zal ik morgen ff KPN bellen of die dan het abbonoment van haar kunnen omzetten in Blackberry online.
Jullie nog tips?
Blackberry bold 9700 of een Blackberry Curve 8900?
Ik zou het blackberry verhaal uit d'r hoofd pratenZo lang ze geen zakelijke gebruiker is kan ze veel beter een nokia, samsung of android toestel kopen.
Niet omzetten, gewoon Blackberry Eindeloos Online afsluiten. is gewoon een aanvulling op je abbo.
Ligt eraan wat ze wilt doen. de Bold heeft 3G internet, de Curve heeft dat niet. Voor alleen wat simpele emailtjes binnen halen/versturen is de Curve in principe prima. Wil je ook regelmatig browsen dan is de Bold een aanrader omdat 3G gewoon 10x sneller is dan GPRS..
Voor meer verschillen: http://www.nieuwemobiel.nl/submit_compare.php?phone0_id=2221dea en dan even de Bold 9700 aan de rechterkant selecteren.